نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. ارديبهشت 1394 - 14:13   |   کد مطلب: 15298
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
کشف بیش از 26 کیلوگرم مواد مخدر در فروردین ماه
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در فروردین ماه سال 94 پلیس ملایر موفق به کشف 26 کیلو و 142 گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در ملایر شده است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، شعبان ترک نیا در نشست خبری شورای مواد مخدر ملایر با اصحاب رسانه با اشاره به کشفیات مواد مخدر ملایر در سال 93 عنوان کرد: یکی از ماموریت های خطیر ناجا مبارزه طوفانی و کوبنده با مواد مخدر بوده که هزینه های سنگین یرا برای ناجا متحمل می شود.

وی افزود: نظام سلطه با سیاست های خود و با استفاده از مواد مخدر و ماهواره قصد زمین گیر کردن جوانان ما را دارد اما آنان نمی‌توانند مقاصد شوم خود را در ایران اجرا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به وظایف دوگانه پیشگیری و مقابله نیروی انتظامی در برابر مواد مخدر عنوان کرد: نیروی انتظامی ملایر با کارهای اطلاعاتی انجام داده در سال  گذشته، 11 باند سنگین مواد مخدر را متلاشی و تحویل قانون داده و در 146 طرح پاکسازی موضوعی و کنترل محورهای مواصلاتی نزدیک به 600 کیلو انواع مواد مخدر در ملایر کشف کرده است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در یک ماهه سال جدید عنوان کرد: در فروردین ماه سال 94 پلیس  ملایر موفق به کشف 26 کیلو و 142 گرم انواع مواد مخدر شده است.

ترک نیا گفت: پلیس به صورت شبانه روزی در حال کنترل شهر و مقابله با تهیه و توزیع کندگان مواد مخدر بوده و 110 ملایر نیز به صورت شبانه روزی مخصوصا در ساعات 12 شب تا 6 صبح آماده گزارشات مردمی و خدمت به مردم است.

حمیدالله فارسی در این نشست با اشاره به مهمترین اقدامات کمیته درمان شورای مواد مخدر ملایر عنوان کرد: ساماندهی کمپ‌ها،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، پرداخت وام به پاک شدگان و  پذیرش 3829 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد از جمله اقدامات این کمیته در سال93 است.

وی با اشاره به پرداخت وام خود اشتغالی به بهبود یافتگان مواد مخدر عنوان کرد: 450 میلیون تومان وام  خود اشتغالی به پاک شدگان از مواد مخدر پرداخت شده است و 100 پرونده وام نیز در حال بررسی و تامین اعتبار است .

رئیس اداره بهزیستی ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات مرکز DIC ملایر عنوان کرد: در این مرکز به بیش از 240 نفر از معتادین خدمات دارو، سرنگ سالم، غذای گرم و لباس ارائه می شود.

وی افزود: 18 مرکز درمانی نیز در بهزیستی و سایر نقاط ملایر فعال می باشند که با ظرفیت 800 نفر خدمات درمانی سرپایی را به معتادان ارائه می کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار