نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1394 - 19:22   |   کد مطلب: 15286
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قرار گیری در برنامه ششم توسعه و پتانسیل شهرستان ملایر جایگاه ملایر در این برنامه ریزی به خوبی دیده شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایر‌ها، علی نعمت چهاردولی در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به پتانسیل بالای ملایر در استان و کشور اظهار کرد: شهرستان ملایر به لحاظ باغات و کشاورزی و نیروی انسانی دارای پتانسیل بالایی است.

وی لازمه رشد و توسعه هر استان و شهری را سه محور مدیران اجرایی، پتانسیل شهرها و امکانات دانست و بیان کرد: خدمتگزاری به مردم وظیفه هر مسئول است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار دیدن جایگاه شهرستان ملایردر برنامه ششم توسعه شد  بیان کرد: با توجه به آغاز فعالیت های عمرانی از اعتبارات و فرصت ایجاد شده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امور باید با استفاده از خرد جمعی، وحدت و همراهی انجام شود، تصریح کرد: در تمام سمت‌ها همدلی و همزبانی نیاز است و این که چه کسی فعالیت را انجام می‌دهد مهم نیست بلکه اینکه برای چه کسانی انجام می‌شود اهمیت دارد

فرماندار ملایر در این شورا با با بیان اینکه در سال 93 اعتبارات مصوب شهرستان ملایر 46 میلیارد و 953 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: 32 میلیارد و 800 میلیون از این مبلغ تخصیص یافت که با استان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال 93 در دهه فجر و هفته دولت 325 پروژه با اعتبار 152 میلیارد تومان در ملایر افتتاح شد، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با استفاده از افراد توانمند بستر مناسبی را فراهم کرده است و حتی در زمانی که محدودیت داریم نیز بهسازی روستاها، گازرسانی به نقاط محروم و غیره فراموش نشده است.

آزادبخت با اشاره به تخصیص 55 درصد از بودجه شهرستان به روستاها افزود: گازرسانی به روستاها در اولویت قرار گرفته و تا کنون 150 روستای شهرستان گاز رسانی شده‌اند و تا پایان سال 94 گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در زمینه آب روستایی نیز 33 روستای شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شدند که با اقدامات صورت گرفته این تعداد در حال حاضر به 8 روستا رسیده است البته در آینده در این مورد نیازمند کمک هستیم.

وی ضمن بیان اینکه ملایر با اعزام 5 هزار نفر در اردوهای راهیان نور جایگاه اول را در استان دارد، گفت: امسال انتخابات را پیش رو داریم و این قول را می‌دهیم که فرمانداری با بی‌طرفی کامل در صحنه انتخابات حضور داشته باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار