نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. ارديبهشت 1394 - 10:18   |   کد مطلب: 15276
مدیر آموزش و پرورش ملایر در گفت‌وگو باملایری‌ها؛
از تمامی معلمان با حضور در مدارس ملایر تقدیر می‌شود
مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: در هفته معلم از تمامی معلمان شهرستان ملایر با حضور در مدارس تقدیر و هدایایی به آنان اهدا می‌شود.

کاوه برخورداری در گفت‌و گو با خبرنگار ملایری ها با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در ملایر اظهار کرد: بیش از 42 برنامه  مختلف در هفته معلم در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری عنوان کرد: همه جامعه به نوعی به معلمان بدهکارند و  تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلم وظیفه همه آحاد جامعه است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر افزود: معلمان نقشی مهم در تربیت فرزندان  و آینده سازان جامعه دارند و تقدیر از معلمان هر چند معنوی روندی مثبت در کارایی این قشر از جامعه دارد.

وی  با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده توسط هفته ستاد بزرگداشت مقام معلم عوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و بیماران فرهنگی، دیدار با امام جمعه ، تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی از جمله برنامه‌های هفته معلم در ملایر است.

برخورداری تقدیر از تمامی بازنشستگان فرهنگی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته معلم خواند و بیان کرد: برای ایجاد شور و انگیزه بین دانش‌آموزان و معلمان در این هفته در مدارس مسابقات فرهنگی ورزشی بین معلمان و دانش ‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته از تمامی معلمان شهرستان ملایر با حضور در مدارس تقدیر شده و هدایا در مدارس به آنان اهدا می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر بازدید مسئوئلان از واحدهای آموزشی، تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرماندار ملایر از تمامی معلمان، برگزاری نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان، حضور در نماز جمعه با شرکت دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان،برگزاری مسابقه کتابخوانی، مقاله نویسی با موضوع شعار سال از دیگر برنامه‌های هفته معلم در ملایر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار