نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. ارديبهشت 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 15275
فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
برگزاری رزمایش الی بیت المقدس توسط سپاه ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش توان نیروهای رزمی بسیجی و مقابله تهدیدهای روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

مصطفی رستمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ملایری‌ها، با اشاره به برگزاری رزمایش ال بیت المقدس در ملایر اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش توان نیروهای رزمی بسیجی و مقابله تهدیدهای روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این رزمایش عنوان کرد: این رزمایش از صبح روز  پنج شنبه دهم اردیبهشت ماه در منطقه عمومی جوزان آغاز شده و به مدت 36 ساعت به طول می‌انجامد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: رزمایش الی بیت المقدس با حضور   سه گردان از گردان‌های فرهنگی و رزمی بیت المقدس و با حضور 800 نفر از بسیجیان با رمز یا محمد رسول الله(ص) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این رزمایش تصریح کرد: در این رزمایش برنامه‌های متعددی از قبیل آموزش‌های تاکتیکی رزمی و تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن به اجرا در خواهد آمد.

رستمی اجرای میدانی رزمایش در شهر ملایر به منظور حراست از مراکز حیات و حساس را یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش خواند و افزود: علاوه بر منطقه عمومی جوزان این رزمایش به صورت میدانی در سطح شهر با اجرای رزمایش حراست از مراکز حساس و حیاتی ، معابر وصولی و پدافند دورادور در بحث مقابله با ناآرامی‌ها برگزار می‌شود.

وی از اجرای رزمایش مقابله به اغتشاشات در رزمایش الی بیت المقدس خبر داد و بیان کرد: رزمایش مقابله با اغتشاشات درمنطقه بام ملایر و در کنار المان شهدای گمنام همزمان با این رزمایش اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد: این رزمایش جهت توانمند سازی بسیجیان وتجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اجرا می‌شود.

وی افزود: جهت اجرای این رزمایش از پتانسیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین که توان رزمی دارند استفاده شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار