نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. ارديبهشت 1394 - 7:30   |   کد مطلب: 15252
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با مخالفت با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: استانی شدن انتخابات مجلس باعث کم شدن ارتباط مردم و اقشار ضعیف جامعه با نمایندگان می‌شود.

علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به دستور کار قرار گرفتن استانی شدن انتخابات مجلس اظهار کرد: من با این طرح مخالفم و اعتقاد دارم استانی شدن انتخابات مجلس باعث کم شدن ارتباط مردم و اقشار ضعیف جامعه با نمایندگان می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه و انتظار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از مسئولان کشور مبنی بر ارتباط با مردم عنوان کرد: با اجرای این طرح ارتباط نمایندگان با مردم بسیار کم خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: نماینده پس از اجرای این طرح فرصت سرکشی به تمامی حوزه‌های انتخاباتی را ندارد و باعث ضایع شدن حقوق شهرها و روستاهای کوچک می‌شود.

وی گفت: در هنگام برگزاری انتخابات حضور کاندیداهای نمایندگی مجلس در روستاها و شهرهای حوزه انتخابات از راه‌های معرفی و تبلیغ بوده که با اجرای این طرح نماینده هم فرصت این کار را ندارد و هم باعث صرف هزینه‌های بالا برای انتخابات می‌شود.

چهاردولی کم شدن شناخت مردم نسبت به نماینده‌ها را یکی دیگر از معایب این طرح خواند و بیان کرد: اجرای این طرح شور انتخاباتی مردم که نماد جمهوری اسلامی ایران بوده را درانتخابات مجلس کم می‌کند.

وی کاسته شدن تعهد و تعصب مردم برای شرکت در انتخابات را یکی دیگر از معایب طرح خواند و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اجرای این طرح باعث صرف  هزینه‌های بالا توسط کاندیداها می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کم شدن شناخت مردم از کاندیداهای مجلس، قطع شدن ارتباط مردم با نماینده‌ها و ضایع شدن حقوق مردم از دیگر دلایل مخالفت من با این طرح است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار