نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. ارديبهشت 1394 - 18:06   |   کد مطلب: 15247
رئیس هلال احمر شهرستان ملایرگفت: جوانان جمعیت هلال احمر ملایری ست آتل چسبی که پیش از این با قیمت بالا از خارج از کشور وارد می‌شد با یک هفتم قیمت آن را تولید کردند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها،علی مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در بازدید فرماندار ملایر از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر ملایر اظهار کرد: 174 نفر از جوانان هلال احمر در ایام نوروز و در چادرهای خدماتی به مسافران خدما ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات جوانان هلال احمر در ایام نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز 24 مورد تصادف توسط هلال احمر ملایر مدیریت، که در این حوادث به 71 نفر از حاثه دیدگان خدمات ارائه شد.

رئیس هلال احمر شهرستان ملایر افزود: رسیدگی به 120 نفر به صورت حضوری در پایگاه‌ها، اسکان 107 نفر از مسافران، تست قند خون از 241 نفر و تست فشار خون از 350 نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر ملایر در ایام نوروز بود.

وی با اشاره به طرح ابتکاری جوانان هلال احمر ملایر گفت: ست آتل چسبی از تجهیزات مورد نیازی است که پیش از این با قیمت بالا از خارج از کشور وارد می‌شد که جوانان ملایر با یک هفتم قیمت آن را تولید کردند و به استان نیز ارسال می‌شود که برای اشتغال‌زایی و توزیع در کل کشور نیاز به حمایت دارد.

 مصطفی آزادبخت نیز در این جلسه  اظهار کرد: ایثار، خدمت و نجات دیگران مختص انسان‌های از خودگذشته است و شما جز این انسان‌ها و رها شده از نفس خودتان هستند زیرا  افرادی که از معنویت بالایی برخوردارند به این جایگاه می‌رسند.

وی تصریح کرد: این ویژگی که انسان بتواند به دیگران کمک کند در همه وجود ندارد و جوانان هلال احمر سرمایه‌های اجتماعی گران‌قدری هستند که ایثارگرانه و بدون چشم‌داشت فعالیت می‌کنند و این ناشی از روح بالای انسانی آن‌ها است.

فرماندار ملایر از اختصاص 200 میلیون تومان در بودجه امسال به هلال احمر خبر داد و گفت: در این حوزه مسئولان بدون نگاه سیاسی خدمت می‌کنند زیرا جایگاه هلال احمر بسیار بالاتر از آن است که بخواهد با مسائل سیاسی درگیر شود.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار