نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. فروردين 1394 - 16:09   |   کد مطلب: 15230
معان فزماندار ملایر؛
داعش مولود و نوزاد مواد مخدر است
معاون سیاسی فرماندار ملایر گفت: داعش امروز مولود و نوزاد مواد مخدر است و سرکرده‌های مواد مخدر دنیا عضو ویا حامی داعش هستند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محمد قاسم عبدلی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه از شورای مواد مخدر ملایر با اشاره به فعالیت‌های این شورا در سال 93 عنوان کرد: در حوزه پیشگیری عمومی از مواد مخدر 30 گروه هدف از گروه‌های مرجع تا گروه‌های ساکن در روستا برای برای فعالیت در این حوزه انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ قشر و گروهی  از معضلات در امان نخواهد بود عنوان کرد: گروه‌های هدف ازهر قشر و جایگاهی وبا هر حد سوادی انتخب شده تا بتوان کارگاه‌های آموزشی مواد مخدر را برای گرو‌های هدف برگزار کرد.

 معاون سیاسی فرماندار ملایر با تاکید فعالیت هر چه بیشتر در سال جدید برای آموزش هر چه بیشتر در حوزه پیشگیر از اعتیاد بیان کرد: در سال جدید تعداد جلسات و کارگاه‌های اموزشی مقابله با اعتیاد و همچنین محتویات و اطلاعات آموزش داده شده در این کارگاه‌ها باید ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به تاثیر گزاری خوب گروه‌های  NAدر نجات معتادان و بازگشت آنان به جامعه عنوان کرد: در حوزه درمان دومحور پزشکی و گروه‌های  NAفعالیت دارند که این گروه‌ها نقش بسزایی در بازگشت معتادان به جامعه را دارند و باید هرجه بیشتر از آنها حمایت شود تا جلسات انان از تپه‌ها و حمام ‌های بیغوله به محل‌های مناسب تری انتقال پیدا کند.

عبدلی بر شناخت هر چه بیشتر مدیران و تصمیم گیران در زمینه اعتیاد و معتاد در جامعه عنوان کرد: شناخت هر چه بیشتر یک معتاد و معظل اعتیاد توسط مدیران باعث می‌شود که این قشر در مواقع صمیم گیری بتواند هر چه بهتر تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اقدامات دنیای استکبار برای از بین بردن جوانان توسط اعتیاد و مواد مخدر عنوان کرد: یکی ازراه‌هایی که دنیای استکبار در پیش گرفته و توسط آن قصد ضربه زدن به نیروی جوان ما را دارد اعتیاد است و در کنار آن تلفیق اعتیاد به همراه ابتذال است.

معاون فرماندار ملایربا اشاره به تجارت سیاه دنیای استکبار توسط مواد مخدر گفت: داعش امروز مولد و نوزاد مواد مخدر است و سرکرده‌های مواد مخدر دنیا عضو ویا حامی داعش هستند.

حمیدالله فارسی در این شورا با شاراه به مهمتریت اقدامات کمیته پیشگیری شورای مواد مخدر ملایر عنوان کرد: در شهرستان ملایر هشت کمپ مجوز دار فعالیت می کنند.

وی افزود: از کمپ‌های مجوز دار ملایر دوکمپ در شهر ملایر و مابقی به صورت پراکنده در روستاها فعالیت می‌کنند که در سال 93 سه هزار 829 نفر در این کمپ‌ها پذیرش شده اند.

رئیس اداره بهزیستی ملایر افزود: در سال گذشته 47 تن ا بهبود یافتگان از مواد مخدر با کسب مدرک فنی حرفه‌ای و ایجاد شغل برای خود 430 میلیون تومان وام اشتغال  دریافت کرده و 100 نفر هم در نوبت وام قرار دارند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار