نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1394 - 15:58   |   کد مطلب: 15217
امام جمعه موقت ملایر گفت: خاندان آل سعود در حالی ادعای کلیددار بودن حرمین را دارند که خود دشمن خانه خدا و دست نشانده استعمار کهنه انگلیس هستند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله مقدسیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به حملات وحشیانه عربستان به یمن اظهار کرد: خاندان آل سعود در حالی ادعای کلیددار بودن حرمین را دارند که خود دشمن خانه خدا و دست نشانده استعمار کهنه انگلیس هستند.

وی گفت: انگلیسی‌ها به خاندان آل سعود قدرت داده و آنان با قدرت گیری در عربستان بقاع متبرکه ائمه را ویران کرده و اگر ترس بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا نبود گنبد خضرا نبی اکرم(ص) را هم ویران می‌کردند.

امام جمعه موقت ملایر تصریح کرد: خاندان آل سعود سودای حکومت در خاورمیانه را داشته و با همکاری آمریکا بر یمن و شیعیان مظلوم آن حمله کردند.

وی افزود: آل سعود در این حملات از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند و مساجد، خانه‌ها و بیمارستان‎ها را در یمن خراب کرده و هزاران تن از شیعیان مظلوم یمن را کشتند.

مقدسیان با اشاره به زیر آوار ماندن ده‌ها تن از شیعیان حاصل از حملات هوایی آل سعود عنوان کرد: خاندان آل سعود و پادشاه تازه به تخت نشسته این حکومت در این جنگ ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به آغاز ماه رجب در هفته جاری عنوان کرد: ماه رجب ماهی پر ازبرکت بوده که خدا آن را ماه خود نامیده و اعمال بسیاری در این ماه سفارش شده است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی بیان کرد: نیروی زمینی خدمات متنوعی به نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و در دوران جنگ تحمیلی رشادت‌های بالایی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سپاه پاسداران یکی از نهادهای تاثیر گذار در انقلاب بوده در حفظ و خط ولایت همواره ثابت قدم بوده است.

مقدسیان با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری با نام همدلی و هم زبانی، ملت و دولت تاکید کرد: همه مسئولان باید خادم و خدمتگذار آحاد ملت علی الخصوص اقشار محروم باشند.

وی نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری حمایتی بزرگ از دولت دانست و  افزود: مردم بیشتر از گذشته از دولت حمایت کنند و تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و دولت باشند دشمن جرات جسارت به ایران را نخواهد کرد.

امام جمعه موقت ملایر با ذکر احدیث و روایاتی عنوان کرد: حق همسایه از حقوقی است که در اسلام بسیار سفارش شده است و همسایه‌ها باید مراقب باشند که حق یکدیگر را ضایع نکنند.

وی با انتقاد از وضع عروسی‌ها و حجاب در جامعه عنوان کرد: چه کسی مسئول این است که این عروسی‌ها تا نصف شب مردم را آزار می دهند و باید جلوی این مردم آزاری ها گرفته شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار