نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1394 - 13:09   |   کد مطلب: 15216
مهدی رضایی در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
مراسم استقبال از میثم مصطفی جوکار برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مراسم استقبال از قهرمان کشتی ملایری میثم مصطفی جوکار شنبه در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به بازگشت میثم مصطفی جوکار از مسابقات جام جهانی کشت از آمریکا اظهار کرد: مراسم استقبال از قهرمان کشتی ملایری میثم مصطفی جوکار شنبه در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: میثم مصطفی جوکار افتخار مردم ملایر در ورزش قهرمانی در کشور بوده که حضور موثر و پررنگی در مسابقات آمریکا داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط میثم مصطفی جوکار در سال 93 عنوان کرد: این ورزشکار ملایری در سال 93 با اقتدار توانست مدال طلای مسابقات اینچئون را کسب کرده و به دنبال کسب مدال المپیک می‌باشد.

وی گفت: کسب مدال طلای المپیک ریو از آرزوهای بزرگ این کشتی گیر دلیر ملایری است که با مربیگری‌های برادرش به دنبال کسب این مدال در المپیک است.

میثم مصطفی جوکار به همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در ششمین دوره از مسابقات جام جهانی کشتی در آمریکا با اقتدار تمامی ریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی دست یافت.

جوکار در این رقابت‎ها با برتری بر کشتی‌گیرانی از ترکیه و جمهوری آذربایجان در دیدار نهایی کلیتون فاستر آمریکایی را با نتیجه 12 بر 2 شکیت داد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار