نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1394 - 17:45   |   کد مطلب: 15127
مسئول فرهنگی سپاه ملایر خبر داد؛
راه اندازی پایگاه فرهنگی پارک کوثر ملایر
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر گفت: پایگاه فرهنگی پارک کوثر ملایر در راستای خدمت رسانی به مسافران و همشهریان در ایام تعطیلات نوروز و تابستان در پارک کوثر ملایر راه اندازی شد.

علی اصغر فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‎ها با اشاره به آغاز به کار پایگاه فرهنگی شهید تاجوک پارک کوثر ملایر اظهار کرد:پایگاه فرهنگی پارک کوثر ملایر در راستای خدمت رسانی به مسافران و همشهریان در ایام تعطیلات نوروز و تابستان در پارک کوثر ملایر راه اندازی شد.

وی با اشاره به خدمات رسانی در ایام عید به مسافران  گفت: این پایگاه در ایام عید نوروز از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه به مسافران خدمات رسانی می کرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر افزودک از مهمترین خدمات ارائه شده در ایام نوروز به مسافران زمینه سازی و برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های فرهنگی و ارائه محصولات فرهنگی به مسافران بود.

وی با اشاره آغاز به کاراین پایگاه در تاریخ 15 خرداد عنوان کرد: برنامه‌های اصلی این پایگاه از 15 خرداد ماه آغاز و تا پاینتابستان ادامه دارد.

فارسی افزود: برپایی نماز جماعت، ایستگاه مشاوره، قرآن، برنامه‌های هنری و جشن‌های مذهبی از جمله برنامه‌های این پایگاه در ایام تابستان است.

وی افزود: پایگاه فرهنگی شهید تاجوک پارک کوثر زیر نظر فرهنگی سپاه ناحیه ملایر با همکاری شهرداری و با حضور بسیجیان با استعداد و خوش ذوق از پایگاه‌های مختلف بسیج برنامه‌های خود را به مسافران و مردم ملایر ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار