نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1394 - 17:38   |   کد مطلب: 15126
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) ،هفته مادر و هفته زن مراسم جشن بزگ کوثر ملایر ا حضور بانوان ملایری در سالن تربیت بدنی سپاه ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) وهفته مادر و هفته زن مراسم جشن بزگ کوثر ملایر در سالن تربیت بدنی سپاه ملایر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان در این مراسمم با گرامی داشت تولد یگانه دخت نبی اکرم حضرت زهرا (س) و هفته مادر اظهار کرد:هریک 14 معصوم(ع) ویژگی خاصی داشتند که سایر 14 معصوم نداشتد ولی حضرت زهرا(س) دارای چند ویژگی خاص بود.

وی  با برشمردن القاب حضرت فاطمه(س) افزود: ام ابیها و ام الائمه یکی از ویژگی‌های خاص حضرت زهرا(س) می باشد که هیچ کس دیگری این ویژگی را ندارد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نحوه تولد حضرت زهرا (س) عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این بانوی بزرگوار در لحظه تولد حضور چهار بانوی بزرگ عالم امکان حضرت آسیه همسر فرعون، حضرت مریم(س)، ساره همسر حضرت ابراهیم(ع) و کلثوم خواهر حضرت موسی بر بالین مادر حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به شان نزول سوره کوثر تصریح کرد: سوره کوثر نیز یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) بوده که خودسوره کوثر دارای ویژگی‌های خاصی است.

فاضلیان افزود: سوره کوثر کوچکترین سوره قرآن و پاسخی به اهالی کفار است که پیامبر(ص) را ابتر می خواندند و حروف این سوره در قرآن فقط یک بار تکرار شده است.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های سوره کوثر و حضرت زهرا(س)تعداد کل کلمات سوره کوثر 18 کلمه است که با سن این بانوی گرامی برابری  می‌کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار