نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. فروردين 1394 - 14:03   |   کد مطلب: 15123
گارگردان فیلم یران برگر گفت: افتخار می کنم که زادگاهم ملایر است و از ملت و فرهنگ بزرگ ایران زمین هستم و هرگاه وارد ملایر می شوم احساس آسودگی خاطر دارم و به خود می بالم.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مسودجعفری جوزانی در مراسم اکران فیلم ایران برگردر جمع مسوولان و شهروندان ملایری در سینما بهمن  این شهر اظهارکرد: افتخار می کنم که زادگاهم ملایر است و از ملت و فرهنگ بزرگ ایران زمین هستم و هرگاه وارد ملایر می شوم احساس آسودگی خاطر دارم و به خود می بالم.

وی با ابراز خوشالی از ساخت فیلم ایران برگر عنوان کرد: با ساخت فیلم ایران برگر احساس کردم که توانستم حرف دل مردم را بزنم و هیچگاه نگفتم که خیلی موفق شده ام، اما در فیلمی که ساخته ام یک نوع صداقت در آن بود.

گارگردان فیلم یران برگر افزود: ایران سرزمین وسیعی است که باید تمام گویش ها، لهجه ها، قبایل و اقشار مختلف مردم مورد توجه قرار گیرند و زیبایی کار ما نیز به این رنگین کمان است.

وی تولیدات هنری فاخر را نیازمند حمایت و توجه دانست و گفت: ایران برگر به عنوان یک اثر سینمایی فیلم امروز است که با گویش لری یکی از پاکترین گویش های زبان دری ساخته شده و موضوع فیلم، داستان فتح الله و امرالله خان است که بر سر انتخابات شوراها در روستای شید با یکدیگر رقابت می کنند.

شهردار ملایر نیز افزود: با استقرار دولت تدبیر و امید، صداقت و اخلاق مداری و دغدغه توسعه و پیشرفت به عنوان یک گفتمان درآمد و رییس جمهوری دولت یازدهم از بدو ورود مباحث احیای اخلاق و تعامل با جهان را مطرح کرد که موفقیت های خوبی را تاکنون بدست آورده است.

علیرضا رضایی افزود: موفقیت تیم مذاکره کننده ایران با گروه 5+1 نتیجه سیاست های خوب دولت تدبیر و امید و تعامل سازنده با جهان است که قابل تقدیر و ستایش است.

وی ادامه داد: به دنبال آن در استان همدان نیز استاندار به همراه معاونان و مجموعه مدیریتی و اجرایی، تیمی کارآمد و پرتلاش با هدف خدمت صادقانه به مردم تشکیل داده و شرایط و بستر توسعه هم اکنون در عرصه ملی و استانی فراهم است.

رضایی با بیان اینکه در ملایر نیز وحدت، همدلی و همزبانی با محوریت امام جمعه و فرماندار ملایر موج می زند، اظهار کرد: با وجود این همه شرایط و فرصت های مناسب برای توسعه و پیشرفت، آیندگان بر ما نمی بخشند اگر در این راستا کوتاهی کنیم.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای فرصت ها و نقاط قوت بسیار بالایی است که هنرمندان بسیار بزرگی در این خطه تربیت یافته اند و وظیفه ما در این راستا، ارج نهادن و پاسداشت هنرمندان و حمایت از هنر فاخر آنان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار