نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1394 - 7:16   |   کد مطلب: 15108
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از نجات معجزه آسای خانمی ۶۰ ساله پس از ۴ روز سقوط در چاه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا "وحید جوادی"  با اعلام این خبر اظهار کرد: به ستاد ۱۲۵ آتش‌نشانی طی تماس تلفنی اطلاع داده شد که فردی در داخل چاه منزل مسکونی سقوط کرده است که بلافاصله دو اکیپ از امدادگران سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس مستقر شدن نیروها با بررسی محل و با توجه به اینکه احتمال ریزش در زمان امداد وجود داشته است با رعایت کلیه مسائل و همچنین با توجه به اینکه چهار روز از سقوط فرد به داخل چاه می‌گذشت، اقدام به خارج کردن او از داخل چاه کردند.

جوادی تصریح کرد: خوشبختانه در یک عملیات حساس با تجهیزات مناسب خانم سقوط کرده زنده و سلامت از داخل چاه خارج شد و کارشناسان علت حادثه را قدیمی بودن چاه و ریزش آن اعلام کردند.

نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی حادثه آفرید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر همچنین گفت: به ستاد ۱۲۵ اطلاع داده شد که در یک منزل مسکونی انفجار رخ داده است که بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام و مشغول اطفای حریق شدند.

جوادی افزود: آتش‌نشانان در حین عملیات متوجه شدند که خانم "پ.م" بر اثر انفجار دچار سوختگی شدید شده است به همین دلیل بلافاصله وی را به بیمارستان اعزام کردند.

وی اظهار کرد: متأسفانه حال عمومی فرد بیمار خوب نبوده و پس از انتقال بیمار عملیات کاملا انجام و حریق اطفا شد، همچنین مالک خسارت فراوانی از لحاظ مالی دیده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار