نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. فروردين 1394 - 15:43   |   کد مطلب: 15104
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: توزیع 9 هزار نقشه ملایر، 17 هزار و 517 عدد سی‌دی‌های فرهنگی و آموزشی و انجام بیش از 600 مورد تست فشار خون و قند خون خدمات ارائه شده به مسافران بوده است.

به گزارش ملایری ها به نفل از فارس علی‌مرتضی میرزایی با اشاره به اجرای طرح نوروزی هلال احمر در شهرستان ملایر اظهار کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر ملایر از 27 اسفند ماه سال 93 تا 15 فروردین ماه جاری در میادین کوثر، ‌استقلال و نیروی انتظامی ‌با حضور 160 نفرروز از جوانان جمعیت هلال احمر اجرا شد.

وی با اشاره به خدمات چادرهای طرح نوروزی هلال احمر ملایر از خدمات‌دهی به 23 هزار و 762 نفر توسط نیروهای امدادی و جوانان داوطلب هلال احمر در نوروز امسال خبر داد و گفت: این خدمات شامل توزیع 9 هزار نقشه ملایر، 17 هزار و 517 عدد سی‌دی‌های فرهنگی و آموزشی و انجام بیش از 600 مورد تست فشار خون و قند خون بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر همچنین از خدمات‌دهی طرح نوروزی هلال احمر در قالب طرح فضای دوستدار کودک به 116 کودک در چادرهای امداد نوروزی خبر داد و تصریح کرد: نیروهای هلال احمر ملایر به 157 مسافر نوروزی نیز در قالب طرح سحاب خدمات امدادی و آموزشی ارائه کردند.

وی به طرح امداد و نجات جاده‌ای نوروزی هلال احمر اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با حضور 300 نفرروز از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در سه پایگاه  امداد و نجات جاده‌ای در پایگاه زاغه، آورزمان و پیروز انجام شد.

میرزایی از اسکان بیش از یکصد نفر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای در نوروز خبر داد و افزود: حوادثی که توسط هلال احمر امدادرسانی شد 25 مورد بوده که در این زمینه افراد حادثه‌دیده 71 مورد اعلام شده است.

میرزایی اجرای طرح «فرشتگان رحمت» با مشارکت خیرین و نیکوکاران شهرستان با مبلغ 7 میلیون تومان کمک‌ شامل توزیع پوشاک، کفش و بسته‌های غذایی بین یکصد نفر از نیازمندان و بیماران مستمند شهرستان را از دیگر خدمات هلال احمر ملایر در نوروز برشمرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار