فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

16. فروردين 1394 - 16:07   |   کد مطلب: 15099
اولین نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره ارشاد ملایر در سال94 تحت عنوان نمایشگاه آرم و نشانه در مجتمع فرهنگی و هنری گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، اولین نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره ارشاد ملایر  در سال94 تحت عنوان نمایشگاه آرم و نشانه در مجتمع فرهنگی و هنری گشایش یافت.

حمید زاهد نژاد برگزار کننده این نمایشگاه گفت: آرم و نشانه شامل نشانه های تصویری و نوشتاری می شود که همه مشاغل و موضوعات فرهنگی، تبلیغاتی، اداری، شخصی، همایش ها و غیره را در بر می گیرد.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه تعداد 32 اثر آرم و نشانه تبلیغاتی و طراحی شده را که همگی مربوط به یکسال گذشته و از جمله سفارشات استان های تهران، ایلام، مشهد، و همدان می باشد به معرض نمایش گذاشته ام.

 این هنرمند ملایری در خصوص سوابق هنری خود گفت: ضمن این که کار طراحی را به صورت کاملاً تجربی و بر اساس علاقه آغاز نموده ام، در حال حاضر نیز دانشجوی کارشناسی گرافیک دانشگاه فرهنگ و هنر همدان هستم و تاکنون موفق به برگزاری پنج نمایشگاه انفرادی و گروهی شده ام و در پروژه های طراحی با گروه های تبلیغاتی، هنری از استان های تهران، یزد، البرز ، ایلام همکاری می نمایم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار