نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1394 - 9:47   |   کد مطلب: 15088
رئیس میراث فرهنگی ملایر خبر داد؛
بازدید 80 توریست خارجی از نوشیجان ملایر
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: از آغاز سال نو تا روز تا روز نهم فروردین ماه ۸۰ توریست خارجی از ارگ نوشیجان ملایر بازدید کرده‌اند.

 به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محمدرضا بهاری با اشاره به اقدامات میراث فرهنگی در ایام نوروز اظهار کرد: تور نیم روزه ملایر‌گردی از 5 فروردین به صورت رایگان آغاز شده و تا 12 فروردین ماه با هدف آشنایی شهروندان و مسافران نوروزی با جادبه‌های گردشگری ملایر ادامه دارد.

وی افزود: در این تور که هر روزه از محل شهرداری ملایر حرکت می‌کند از مراکزی چون مقبره سیف‌الدوله، بازار مبل و منبت ملایر، یخدان میرفتاح، بام ملایر و موزه لطفعلیان بازدید می‌شود.

بهاری در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های ایام نوروز گفت: در روز نخست فروردین از مسافرین نوروزی با حضور فرماندار ویژه شهرستان در ورودی‌های شهر مانند میدان استقلال استقبال شد.

 وی افزود: همچنین سامانه راهنمای جاذبه‌های گردشگری ملایر نیز در این ایام راه‌اندازی شد که مسافران نوروزی می‌توانند با ارسال عد صفر به شمار 5000100610 اطلاعات جاذبه‌های شهرستان را دریافت کنند.

بهاری با بیان اینکه تاکنون 80 توریست خارجی از ارگ نوشیجان بازدید داشته‌اند، تصریح کرد: راه‌اندازی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی ملایر و نمایشگاه آثار و صنایع دستی در عمارت مصدقی و اختصاص دو اتاق از این عمارت به موزه آثار دفاع مقدس به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های انجام شده در شهرستان است.

منبع :تسنیم

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار