نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1393 - 17:53   |   کد مطلب: 15012
فرماندار ملایر با اشاره به انتخابات94 تاکید کرد:
هیچ مدیری حق استفاده از بیت المال و وقت اداره برای کاندیدایی را ندارد
فرماندار ملایر گفت: انتخابات سال 94 یکی دیگر از مسائل مهم در این سال بوده و باید مسئولان به جد در انتخابات مستقل باشند و حق استفاده از بیت المال برای کاندیدایی را ندهند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی آزادبخت در آخرین شورای اداری سال 93 شهرستان ملایر با اشاره رضایت از اقدامات اداران ملایر اظهار کرد: شعار مقام معظم رهبری در بسیاری از موارد در ملایر در بسیاری از امور توانستیم شعار رهبری را محقق کنیم و در مواردی نیز با ضعف و کاستی‌هایی مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: خدکات رسانی در ادارات ملایر بالای 90 درصد رضایت بخش بوده و ادارات ملایر در سال 1393 عملکرد خوبی داشته اند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: مسئولین باید نگاه ویژه ای به عدالت و ضابطه مندی داشته باشند چرا که رابطه بازی و پارتی بازی جایگاه در دین مبین اسلام و دستورات آن ندارد.

وی تاکید کرد: مسئول اداره‌ای موفق است که بین ارباب رجوع تفاوتی قائل نشود و همه برایش یکسان باشند و از آشنا بازی بپرهیزد.

آزاد بخت با اشاره به اینکه سال آینده سال مهمی برای کشور است به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن اشاره کرد و گفت: هدایت‌های مقام معظم رهبری تاکنون باعث تقویت روحیه تیم مذاکره‌کننده ایران شده تا برای دفاع از حقوق ملت ادامه مسیر شهدا را طی کنند.

وی افزود: انتخابات سال 94 یکی دیگر از مسائل مهم در این سال بوده و باید مسئولان به جد در انتخابات مستقل باشند و حق استفاده از بیت المال برای کاندیدایی را ندهند.

فرماندار ملایر به کسانی که قصد کاندیدا شدن در سال 94 را دارند به شوخی عنوان کرد: آنهایی که می‌خواهند کاندیدا شوند از خانومشان بپرسد که پسندشان است و یا محبوبیت دارند سپس ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: همه کاندیداها برای ما محترم هستند و مسئولان نیز باید فضای سالم را برای انتخابات فراهم کنند و از ساعات اداری به هیچ وجه برای کاندیداها استفاده نکنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار