پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

26. اسفند 1393 - 23:26   |   کد مطلب: 15009
رئیس میراث فرهنگی ملایر خبر داد؛
فعال شدن سامانه پیامکی راهنمای گردشگران در ملایر
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ملایر با اشاره به آماده‌سازی مراکز تفریحی و توریستی این شهرستان برای مسافران نوروزی گفت: سامانه پیامکی راهنمای جاذبه‌های گردشگری در ایام نوروز در ملایر فعال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها،محمدرضا بهاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده‌سازی مراکز تفریحی و توریستی این شهرستان برای مسافران نوروزی اظهار داشت: از جمله این مراکز توریستی در ملایر می‌توان به ارگ باستانی نوشیجان، موزه لطفعلیان، امارت مصدقی و غیره اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه بروشورهایی برای توزیع بین گردشگران تهیه شده است که از طریق چادرهای هلال احمر توزیع می‌شود، تصریح کرد: سامانه پیامکی راهنمای جاذبه‌های گردشگری ملایر در ایام نوروز برای معرفی جاذبه‌ها، سوغات و غیره در شهرستان فعال می‌شود.

بهاری با اشاره به برگزاری مسابقه سبزه‌آرایی و انتخاب بهترین سبزه در محل موزه در 9 فروردین ماه افزود: در روز یک فروردین ماه از مسافران نوروزی در میدان استقلال ملایر با اهدای سوغات، صنایع دستی و گل استقبال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای مانور ترافیکی امدادی در شهرستان ملایر اظهار داشت: این مانور با محوریت فرمانداری شهرستان و حضور ادارات خدمات‌رسان با 50 خودرو با هدف نشان دادن آمادگی ادارات و غیره برگزار شد.

بهاری با بیان اینکه نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در بازاچه بانوان کارآفرین تا 15 فروردین ماه فعال است، تصریح کرد: با توجه به تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه ایشتگاه صلواتی نیز در این ایام در شهرستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار