نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. اسفند 1393 - 22:23   |   کد مطلب: 14973
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای ملایر با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله شهرستانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از اوایل اسفندماه در ملایر گفت: این آزمون اردیبهشت ماه ۹۴ در دو مرحله کتبی و عملی و سپس در سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

احسان فراهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از اوایل اسفندماه در ملایر آغاز و تا 28 فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات در 27 رشته با شرط سنی متولدین 11 دی ماه 73 به بعد و در 3 رشته آزاد، بدون شرایط سنی برگزار می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه متقاضیان جهت ثبت نام باید به مراکز فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران مراجعه کنند، تصریح کرد: مرحله شهرستانی این آزمون اردیبهشت ماه سال 94 در دو مرحله کتبی و عملی و سپس در سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مقام‌آوران کشوری این مسابقات، از امتیازاتی چون عضویت در بنیاد ملی نخبگان، برخورداری از تسهیلات بلاعوض، اهدای جوایز نفیس، تسهیلات نظام وظیفه و غیره برخوردار می‌شوند.

امسال مرحله استانی پانزدهمین این دوره از مسابقات با حضور 36 کارآموز در 6 رشته اتصالات چوبی، کابینت‌سازی چوبی، آجرچینی، کاشی‌کاری، طراحی فضای سبز و جوشکاری در 2 مرکز جوش تخصصی و شهرک صنعتی حاجی‌آباد 2 ملایر همراه با کارگاه‌های تخصصی برگزار شد.

مسابقات ملی مهارت هر ساله در سطح شهرستان، استان و کشور برگزار شده و هر 2 سال یک‌بار نیز برگزیدگان کشوری، در سطح جهان با هم به رقابت می‌پردازند که این مسابقات در سال 2015 در کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار