نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. اسفند 1393 - 8:41   |   کد مطلب: 14955
امام جمعه موقت ملایر گفت: مهدویت، مرجعیت و شهادت سه اصل اساسی در طول تاریخ در زنده نگه داشتن اسلام بوده و هست و شهدا همواره از این سه اصل حمایت کرده و به آن تاکید می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در یادواره شهید فتح الله نظری در مسجد جامع ملایر با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهیدی که 32 سال پیکرش گمنام و ناشناخته بوده و گرامی داشت یاد و خاطره‌اش حداقل وظیفه برای این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل حضرت زهرا(س) در حفظ اسلام و قرآن بیان کرد: عده‌ای به دنبال این هستند که شهادت حضرت فاطمه(س) را ناشی از بیماری و مرگ طبیعی بدانند اما این بانوی بزرگوار اسلام بنا بر بسیاری از منابع شیعه و سنی در راه دفاع از ولایت و امام زمان خود شهید شدند.

امام جمعه موقت ملایر افزود: صدیقه شهیده یک لقب تام و تمام برای حضرت زهرا(س) است که برای دفاع از قرآن و اسلام و امیرالمومنین(ع) شهید شد.

وی گفت: حضرت زهرا(س) برترین زنان عالم از اول تا آخر بوده و شهیدان ما در پیروی از راه این بانو در راه ولایت و اسلام شهید شدند.

فاضلیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رزمندگان اسلام همواره خواستار شهادت بوده و آرزوی لقا الله و شهید شدن در راه خدا را داشتند.

وی افزود: معنی این سخن از مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست این است که در راستای برگزاری یادواره‌ها ی شهدا عمل به وصیت شهدا، پیام شهدا و راه شهدا و تکریم از خانواده‌های شهدا قرار گیرد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: شهید نظری و حضرت زهرا(س) هر دو در راه ولایت و دفاع از اسلام شهید شده و جان خود را فدا کردند.

وی با شاره به مقام شهدا و شهدای گمنام در نزد خدا تصریح کرد: شهدای گمنام در زمین گمنامند اما در آسمان‌ها و عرش معروف و معلوم هستند.

فاضلیان  گفت: استکبار جهانی امروز از ایران و سلام می‌هراسد و وحشت کرده است و در تمام سخنرانی‌های خود بر علیه ایران و اسلام صحبت می‌کنند.

وی تاکید کرد:. مهدویت، مرجعیت و شهادت سه اصل اساسی در طول تاریخ در زنده نگه داشتن اسلام وبوده و هست و شهدا همواره از این سه اصل حمایت کرده و به آن تاکید می‌کردند

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار