نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1393 - 17:41   |   کد مطلب: 14946
همزمان با آغاز ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اولین شعبه موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا(س) استان همدان در ملایر به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با آغاز ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اولین شعبه موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا(س) استان همدان در ملایر به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

قائم مقام موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا(س) در آیین افتتاح این شعبه اظهار داشت: موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) از سال 1368 فعالیت خود را با هدف کمک به نیازمندان و ایتام آغاز کرد.

وی افزود: این موسسه فعالیت خود را با امکانات محدود آغاز کرده و با توجه به استقبال مردم و عنایات حضرت زهرا(س) فعالیت خود را در شهرهای مختلف افزایش داد.

کتیبه افزود: در حال حاضر 4 هزار و 310 نفر در قالب هزار و 623 خانوار تحت پوشش دارد که آنان را در تامین معاش، مسکن، درمان، اشتغال، ازدواح و تحصیل یاری می‌کند.

وی با اشاره به دفاتر این موسسه پس از تهران در سایر استان‌ها بیان کرد: این موسسه در سه استان البرز، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی دارای شعبه بوده که استان همدان چهارمین استانی است که شعب این موسسه خیریه در آن افتتاح می‌شود.

قائم مقام موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا(س) با اشاره به درآمد این خیریه در سال 92 تصریح کرد: درآمد موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) در سال 92 بیش از 11 میلیارد تومان بوده که پیش بینی می‌شود این درآمد در سال93 به 15 میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به درآمدهای این موسسه بیان کرد: درآمدهای این موسسه از طریق مستمری ماهیانه، تاج گل، قلک‌ها و صندوق صدقات موسسه می‌باشد.

کتیبه به امضا تفاهم نامه با یک خیریه در کانادا اشاره و بیان کرد: در پی امضا یک قرارداد با خیریه پردیس در کانادا 700 نفر از ایتام به آنها معرفی شده که ماهیانه وجوهاتی برای انان فرستاده می‌شود.

وی گفت: شعبه ملایر از شهریور سال 93 به صورت غیر رسمی فعالیت خود را آغاز کره و در این مدت 120 نفر را در قالب 40 خانوار را تحت پوشش قرار داده است.  

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار