نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1393 - 15:47   |   کد مطلب: 14941
رئیس اداره ورزش ملایر گفت: همایش تجلیل از مدال آورانان و قهرمانان ملی و بین المللی سال 93 ملایری که در 14 اسفند ماه با حضور کیومرث هاشمی برگزار می‌شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی ملایر اظهار داشت: همایش بزرگ تجلیل از مدال آورانان و قهرمانان ملی و بین المللی سال 93 ملایری  که در در تاریخ 14 اسفند ماه برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایرافزود: در این مراسم از مربیان کشوری، خیرین ورزشی، خانواده شهدا، فعالان فرهنگی و هیئت‌های ورزشی برتر تجلیل به عمل ‌می‌آید.

 

وی تجلیل از خانواده شهید صارمی را یکی دیگر از برنامه‌های این همایش برشمرد و بیان کرد: در این مراسم رئیس کمیته ملی المپیک آقای کیومرث هاشمی به عنوان مهمان ویژه و سخنران حضور دارد.

 

رضایی با اشاره به تعداد قهرمانان ملی و بین المللی ملایری عنوان کرد: امسال برای اولین بار از 250 ورزشکار از 28 رشته مختلف در این همایش تقدیر می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره 21 شهید ورزشکار ملایر ی در 12 اسفند بیان کرد: یادواره 21 شهید ورزشکار شهرستان ملایر سه شنبه در محل حسینه ورزشکاران مجموعه ورزشی شهید تاجوک برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از افتتاح حسینیه ورزشکاران همزمان با یادواره شهدای ورزشکار ملایر خبر داد و تصریح کرد: حسینه ورزشکاران واقع در مجموعه ورزشی شهید تاجوک همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر افتتاح شده و هیئت ورزشکاران معصومیه نیز فعالیت خود را آغاز می‌‎کند.

 

وی به برگزاری مراسم تجلیل از خیرین و تاثیرگزاران ورزش بخش سامن ملایر اشاره کرد و افزود: طی مراسمی از 37 نفر از خیرین و تاثیرگزاران ورزشی بخش سامن ملایر تجلیل و تقدیر می‌شود.

 

رضایی گفت: طی ارزیابی اعلام شده از سازمان ورزش و جوانان شهرستان ملایر در سال‌های 89 تا 91 در ورزش‌های همگانی آقایان رتبه اول استان را کسب کرده و ارزشیابی سال 92 به زوذی اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار