نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. اسفند 1393 - 16:09   |   کد مطلب: 14933
حجت الاسلام عزیزی در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
امامزاده‌های ملایر ار مهمانان نوروزی پذیرایی می‌کنند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: : همزمان با آغاز سال جدید و آغاز مسافرت‌های نوروزی مساجد بین راهی و امامزاده‌های ملایر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شوند.

مرتضی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به مهمترین برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ایام نوروز اظهار داشت: همزمان با آغاز سال جدید مساجد بین راهی و امامزاده‌های ملایر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: حسینیه امامزاده عبدالله(ع) و خوابگاه دبیرستان نمونه سیفیه ملایر برای اسکان دهی مسافران آماده می‌شوند.

وی از برگزاری خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های شاخص ملایر خبر داد و بیان کرد: در ایام نوروز خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های شاخص ملایر برگزار شده و در این امامزاده‌ها از مسافران پذیرایی می‌شود.

عزیزی به برگزاری طرح آرامش بهاری در این تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: در این طرح پنج مبلغ در ایام عید در امامزاده‌های مستقر شده و سوالات شرعی و مسائل مسافران را می‌دهند.

وی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان کار آفرین در ایام نوروز در پارک بانوان ملایر خبر داد و تصریح کرد: در ایام عید نوروز برنامه‌های متنوعی در پارک بانوان ملایر اجرا شده که برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان کارآفرین، آماده سازی امکانات رفاهی و بازی از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس داره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مراسم عزای حضرت زهرا(س) در روز شهادت این بزرگوار در امامزاده‌ها عنوان کرد: امامزاده‌های ملایر از روز دوم تا روز ششم فروردین سیاه پوش شده و در این ایام به سوگواری حضرت فاطمه(س) می‌پردازند.

وی افزود: در روز شهادت حضرت زهرا(س) برنامه  یاوران یاس نبوی در تالار موقوفات ملایر برگزار شده و بانوان ملایری برای حضرت زهرا(س) سوگواری می‌کنند.

انتهای پیام/ گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار