نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1393 - 17:01   |   کد مطلب: 14927
حجت الاسلام عباسی در گفت‌وگو با ملایری ها:
عزاداران فاطمی در مسجد جامع ملایر تجمع می‌کنند
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) در روز آغاز ایام فاطمیه اول در مسجد جامع ملایر تجمع و عزاداری می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها، با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) در روز آغاز ایام فاطمیه اول در مسجد جامع ملایر تجمع و عزاداری می‌کنند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به مسیر حرکت دسته‌ها عزاداری عنوان کرد: این دسته‌های عزاداری از چهار مسیر منتهی به مسجد جامع ملایر حرکت کرده و همگی در مسجد جامع به عزاداری می‌پردازند.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم افزود: این مراسم صبح روز چهارشنبه و همزمان با برگزاری یادوراه شهید فتح الله نظری بوده و از ساعت 10:30 دقیقه  آغاز می‌شود.

 

عباسی از برگزاری تجمع عزاداران ملایری در روز شهادت حضرت زهرا در فاطمیه دوم در چهارم فروردین خبر داد و بیان کرد: برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) همچون عاشورا مهم بوده و ایام نوروز باعث جلوگیری از برگزاری این مراسم نمی‌شود.

 

وی افزود: در این روز همچون سال‌های گذشته عزاداران و هیئت‌های مذهبی در مسجد جامع ملایر تجمع و به عزاداری می‌پردازند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در ایام تعطیلی نوروز برخی از مساجد و تکایای ملایر برای اقامه نماز و اسکان مسافران نوروزی باز خواهند بود.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار