نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1393 - 17:24   |   کد مطلب: 14922
نماینده ملایر در مجلس گفت: با توجه به جراحان ماهر و دستگاه میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب که نسبت به دستگاه‌های پیشرفته جراحی مغز و اعصاب هیچ کمبودی ندارد ملایر می‌تواند به عنوان قطب جراحی غرب کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، علی نعمت چهاردولی در آیین افتتاح میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با گرامی داشت هفته پرستار اظهار داشت: شهرستان ملایر با توجه به موقعیت و شرایط ویژه‌ای و موقعیت استراتژیک غرب و جنوب غرب کشور نیاز به جایگاه ویژه ای دارد.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به پروسه خرید دستگاه میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب بیان کرد: این دستگاه نسبت به دستگاه‌های پیشرفته جراحی مغز و اعصاب هیچ کمبودی ندارد و شهرستان ملایر آمادگی این را داراست که به عنوان قطب جراحی مغز و اعصاب غرب کشور شود.

 

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر مشکل فرسودگی آن است که با شروع طرح تحول سلامت در کشور دستگاه‌های جدید بیمارستانی جایگزین دستگاه‌های فرسوده این بیمارستان می‌شود.

 

چهاردولی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده موافقت خریداری دستگاه آندوسکوپی و سونوگرافی گرفته شده است و بزودی اعتبارات خرید این دستگاه‌ها گرفته می‌شود.

 

وی از سفر معاون وزیر بهداشت به ملایر خبر داد و بیان کرد: در پی رایزنی‌های انجام شده دکتر آقاجانی معاون وزیر بهداشت برای پیگیری مشکلات بیمارستان‌های ملایر به این شهر سفر می‌کند.

 

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و افزایش کار پرستاران عنوان کرد: با اجرای این طرح و قول‌‎های وزیر بهداشت پرستاران از تنگنا درخواهند آمد و حقوق آنان افزایش پیدا می‌کند.

 

وی گفت: ملایر جراحان مغز و اعصاب بسیار خوبی دارد و خرید دستگاه میکروسکوپ کمک بسزایی برای عمل‌های جراحی این پزشکان است.

 

چهاردولی به ساخت اورژانس ملایر اشاره کرد و افزود: ساخت اورژانس ملایر یکی از نیاز‌های اساسی منطقه بوده ولی هماهنگ کردن شهرداری، اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت این درمانگاه کار بسیار مشکلی بود.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار