نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1393 - 17:21   |   کد مطلب: 14921
رئیس بیمارستان امام حسین ملایر گفت: با نصب و راه اندازی این میکروسکوپ در ملایرکلیه عمل‌های جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان ملایر انجام می‌گیرد.
میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب در ملایر افتتاح و راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با حضور مسئولان افتتاح و راه اندازی شد.

مهران بیگلری در آیین افتتاح این میکروسکوپ با گرامی داشت هفته پرستار اظهار داشت: با شروع طرح تحول نظام سلامت در ایران و توجه ویژه به بحث درمان این میکروسکوپ خریداری و در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نصب شد.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع)  افزود: با نصب  و راه اندازی این میکروسکوپ بیماران ملایر و شهرهای اطراف که نیاز به عمل جراحی مغز و اعصاب داشته باشند در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر درمان شده و دیگر نیاز به رفتن به بیمارستان‌های مرکز را ندارند.

وی با اشاره به مهمترین مشکلات بیمارستان امام حسین(ع) ملایر عنوان کرد: یکی از اساسی ترین مشکلات این بیمارستان مشکل فرسوده بودن بیمارستان و تجهیزات آن بوده که بسیاری از وسایل به دلیل فرسودگی کارایی خود را از دست داده اند.

بیگلری افزود: با توجه به طرح تحول سلامت ضریب اشتغال تخت در بیمارستان از 72 درصد به 80 درصد افزایش داشته برای این افزایش خدمات بیمارستان نیاز به دستگاه‌های ام‌آرآی، سونوگرافی، آندوسکوپی و دستگاه‌های آزمایشی جدید و به روز دارد.

وی با اشاره به کارکردهای میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب بیان کرد: این میکروسکوپ دارای پایه زمینی و چرخان، قابیلیت رکرود جراحی، 320 گیگابایت حافظه داخلی، نمایش عمل‌های جراحی بوده که با اعتبار 3میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری شده است.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بیان کرد: 200 میلیون ریال برای خرید تجهیزات جانبی این دستگاه هزینه شده است و کلیه کلیه عمل‌های جراحی مغز و اعصاب  در بیمارستان امام حسیین(ع) ملایر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار