نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. اسفند 1393 - 16:42   |   کد مطلب: 14919
مدیر کمیته امداد ملایر گفت: کمیته امداد ملایر از یک هزار 317 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد بوده که شش هزار حامی از ایتام ملایر حمایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، علی کولیوند پیش از ظهر امروز در همایش تقدیر از فعالان فرهنگی کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند اظهار کرد: این تعداد خانوار از خدمات مختلف این نهاد استفاده می‌کنند.

وی یکی از خدمات مهم کمیته امداد ملایر را در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 640 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر افزود: از این تعداد 826 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، 342 دانش‌آموز در مقطع اول متوسطه و 472 دانش‌آموز نیز در مقطع دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

وی به خدمات کمیته امداد ملایر به دانشجویان زیر پوشش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 650 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد ملایر از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

کولیوند افزود: از این تعداد 237 دانشجو ملایری و 413 دانشجو نیز از دیگر استان‌های کشور بوده که در دانشگاه‌های ملایر مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر در 15 مرکز دانشگاهی مشغول به تحصیل بوده که 157 نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی، 455 نفر در مقطع کارشناسی، 36 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دو نفر نیز در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری 12 دوره آموزش خانواده برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: دراین دوره‌ها 5 هزار و 249  نفر از آموزش‌های مختلف بهره‌مند شدند.

وی همچنین تعداد مشاوره‌های گروهی توسط کمیته امداد ملایر را برای افراد زیر پوشش 820 مورد عنوان کرد و افزود: 600 مورد مشاوره راهنمایی و 360 مورد مشاوره فردی نیز به افراد زیر پوشش توسط کارشناسان کمیته امداد ارائه شده است.

کولیوند سرکشی به خانواده‌های زیر پوشش برای انجام مشاوره را در سال جاری 115 مورد عنوان کرد و گفت: همچنین در سال جاری کمیته امداد ملایر 591 مورد اشتغال با هزینه 3 میلیارد تومان برای افراد زیر پوشش و نیازمند ایجاد کرده است.

وی تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد ملایر را نیز یک هزار و 317 نفر برشمرد و تصریح کرد: این ایتام دارای 6 هزار حامی هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر از فعالیت دو کانون دائم و پیروان ولایت در کمیته امداد ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: 230 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش عضو این کانون‌ها هستند.

در پایان از 200 نفر از فعالان فرهنگی کمیته امداد ملایر با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار