نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. اسفند 1393 - 16:34   |   کد مطلب: 14918
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: سه هزار و 250 دانش آموز متوسطه اول و دوم در دروس مختلف به رقابت علمی می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، کاوه برخورداری ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات علمی دانش‌آموزان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات علمی متوسطه با شرکت یک‌هزار و 400 دانش‌آموز در دروس ریاضی، عربی، مطالعات و علوم تجربی امروز برگزار شد.

وی گفت: یک‌هزار و 850 دانش‌آموز دوم متوسطه نیز دوشنبه هفته آینده در دروس زبان، معارف، زیست، جامعه‌شناسی، ادبیات، فیزیک، شیمی، جغرافیا و حسابان با هم رقابت می‌کنند که 3 هزار و 250 نفر در این مسابقات شرکت دارند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: پس از تصحیح پاسخنامه دانش‌آموزان در روزهای آینده اسامی دانش‌آموزان برتر این مسابقات اعلام خواهند شد.

وی یادآور شد: ملایر از ظرفیت‌های خوب قرآنی در کشور برخوردار است که در این زمینه دانش‌آموزان و فرهنگیان  رتبه‌های خوبی را در سال‌های گذشته کسب کرده‌اند.

برخورداری از اعزام هفت نفر از دانش‌آموزان پسر سال سوم متوسطه ملایر به سفر معنوی حج خبر داد و تصریح کرد: این دانش‌آموزان از بین 85 متقاضی انتخاب شدند.

 وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان اعزامی به این سفر معنوی از نخبگان قرآنی و درسی بودند که دارای رتبه برتر استانی و کشوری هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر قهرمانی تیم دانش‌آموزی ملایر در والیبال و مقام سومی در رشته هندبال المپیاد ورزشی دانش‌آموزان استان را از دیگر موفقیت‌های ملایر در اسفندماه سال جاری عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار