نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. اسفند 1393 - 15:11   |   کد مطلب: 14911
رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر گفت: نمایشگاه بانوان کارآفرین با همکاری شهرداری ملایر برای ارائه و فروش محصولات و صنایع دستی این بانوان در 32 غرفه افتتاح می‌شود.

محمد ضا بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اختتامیه جشنواره زمستانی استان همدان اظهار کرد: در راستای جشنواره زمستانی استان همدان سه برنامه جشنواره غذای محلی ملایر، نمایشگاه عکس آهنگ زندگی و مسابقه عکاسی طبیعت و فرهنگ ملایر اجرا شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر با اشاره مسابقه عکس طبیعت و فرهنگ ملایر عنوان کرد: در این مسابقه با همکاری سینمای جوان و موسسه همسفر پارس و با شرکت عکاسان ملایری برگزار شد.

 

وی افزود: در این مسابقه 100 عکس به مرکز فرستاده شد که در پایان خانم شیرین نصیری و آقایان رضا پایدارو حسین عبدالملکی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

بهاری گفت:جشنواره غذای محلی ملایر با هدف شناخت هر چه بهتر غذای محلی ملایر و معرفی این غذاها به گردشگران برگزار شد.

 

وی از افتتاح نمایشگاه بانوان کار آفرین در ملایر خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه بانوان کارآفرین با همکاری شهرداری ملایر برای ارائه و فروش محصولات و صنایع دستی این بانوان در طبقه زیرین پاساژ شهرداری ملایر افتتاح می‌شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر افزود: در این نمایشگاه و فروشگاه بانوان هنرمند آثار دستی خود را در زمینه‌های قلم زنی، سبدبافی، عروسک بافی، معرق و مشبک روی چوب، شیرینی خانگی، ترمه دوزی و چرم و جیر به معرض دید و فروش قرار می‌دهند.

 

وی با اشاره به تاریخ آغاز این نمایشگاه  گفت: این نمایشگاه در 32 غرفه از دهم اسفند ماه آغاز و تا پایان 15 فروردین ماه 1394 برقرار است.

 

انهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار