نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. بهمن 1393 - 16:04   |   کد مطلب: 14874
معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف در هیچ کجای دنیا نمونه ندارد و ملت ایران با حضور حداکثری در همه عرصه ها پایبندی خود به نظام اسلامی را نشان داده اند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم علیزراده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ملایر با اشاره به مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظعار داشت: حاکمیت نظام دینی و حاکمیت دین بر سرنوشت مردم بزرگترین دستاورد انقلاب اسلانی ایران است .

وی مردم سالاری دینی را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و عنوان کرد: مردم سالاری دینی به هیچ وج در کشئری دیگر اجرا نمی‌شود که در ایران به اجرا درآمده است .

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع) افزود: مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف در هیچ کجای دنیا نمونه ندارد و ملت ایران با حضور حداکثری در همه عرصه ها پایبندی خود به نظام اسلامی را نشان داده اند.

وی ولایت بیداری اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: کشورهای اسلامی امروز به لطف جمهوری اسلامی ایران و تاسی گرفتن از ملت ایران در مبارزه با استبداد داخلی و استکبار خارجی به بیداری اسلامی رسیده‌اند.

علیزاده گفت: رهبری این نهضت، مردم‌سالاری دینی، استقلال و آزادی از دیگر دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکالی شمالی بیان کرد: انقلاب ایران امروز جهانی شده ونمونه بارز آن در انتشار بیش از 60 میلیون نسخه از نامه مقام معظم رهبری به در فضای مجازی است.

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع)  با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد عنوان کرد: برخی مشکلات و مفاسد اقتصادی در جامعه به خاطر سوء مدیریت‌ها و برخی نیز به خاطر مشکلات زیربنایی است که این مشکلات نباید مردم را نسبت به نظام دلسرد کند.

وی گفت: همه ملت باید مطالبه گر باشند و از همه مسئولان نظام از مجلس و دولت گرفته تا مسئولان استانی و شهرستانی مطالبه گری کنند.

علیزاده خدمت به مردم را افتخاری بزرگ در جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: خدمت به این ملت برای هر کسی افتخار است و همه باید با هم با وحدت و همدلی باید مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت برای ملت ایران است، گفت: همانگونه که امام خمینی فرمودن ملت ایران از ملت صدر اسلام بهترند.

معاون سیاسی تبلیغی تیپ زرهی امام صادق(ع)  افزود: اگر ملت صدر اسلام پس از ده سال به انحراف کشیده شدند امروز ملت ایران 36 سال است که پای رهبری و ولایت ایستاده اند و دستاوردهای نظام را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: این فتنه با پشیبانی دشمن به راه افتاد و ملت ایران با خلق حماسه 9 دی در دفاع از ولایت و رهبری این فتنه را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

علیزاده با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمن گفت: امروز دشمنان نظام از راه‌های مختلف از جمله فضای مجازی نظام را مورد هجوم قرار داده، اما با همه این امکانات به خاطر وفاداری ایمان و اعتقادات ملت ایران شکست خورده‌اند.

وی افزود: ملت ایران از قدرت‌های تراز اول دنیاست و تمامی قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران ایستاده اند اما ایران با قئرت همه آنها را به خاک زده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار