نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1393 - 17:24   |   کد مطلب: 14865
نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی گفت: محیط بانان ملایری همه نمونه اند و شهید عبدالله یاری نمونه بارز آنان است که به عنوان محیط بان نمونه شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها علی نعمت چهاردولی در آیین نامگذاری محیط بانی لشگر در به نام محیط بان شهید عبدالله یاری اظهار کرد: شهید آنی است که در راه رضای خدا، دفاع از ارزش‌ها و دفاع از جان جانداری جان خود را فدا کند.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست نه برای شهدا بلکه برای خودمان که یادمان نرود باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ گاه نباید یادمان برود مه اگر اکنون ما ایستاده ایم بودن ما اکنون به خاطر شهدایی است که به خام و خون کشیده شده و جان خود را برای ایران فدا کردند.

وی با اشاره به وضعیت محیط زیست ملایر عنوان کرد: شهرستان ملایر دارای پنج منطقه مهم محیط زیست بوده که در غرب کشور بی نظیر است .

چهاردولی با اشاره به رشادت های محیط بانان ملایری افزود: محیط بانان ملایری همه نمونه اند و شهید عبدالله یاری نمونه بارز آنان است که به عنوان محیط بان نمونه شناخته شده است.

وی با اشاره به مناطق حفاظت شده در ملایر بیان کرد: دو منطقه حفاظت شده لشگردر و گلپرآباد و سه منطقه شکار ممنوع آق گل، زند و علوی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: این مناطق مناطق مهمی بوده که باعث شده عده ای از این مناطق سو استفاده شکارچیان متخلف شده که شهید یاری در درگیری با همین سو استفاده گران به شهادت رسید.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار