نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1393 - 16:52   |   کد مطلب: 14864
محیط بانی لشگردر ملایر به پاس یاد و خاطره محیط بان شهید عبدالله یاری با حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی به نام این شهید نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محیط بانی لشگردر ملایر به پاس یاد و خاطره محیط بان شهید عبدالله یاری با حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی به نام این شهید نامگذاری شد.

عادل عربی در آیین نامگذاری محیط بانی لشگر در به نام محیط بان شهید عبدالله یاری اظهار کرد: شهید عبدالله یاری در مرداد سال 91 در درگیری با شکارچیان و در پی یک غافلگیری به شهادت رسید.

وی افزود: نامگذاری این محیط بانی به نام این شهید کمترین اقدام توسط محیط زیست بوده و سلامت محیط زیست مدیون این شهید و  تمامی محیط بانان استان است.

سرپرست اداره کل محیط زیست استان همدان گفت: مجیط بان شخصیتی است که در کشور ما بسیار مظلوم واقع شده است و در شغل محیط بانی چیزی جز فداکاری و گذشت نیست.

وی افزود: محیط بانان با پیروی از ضامن آهو امام رضا(ع) از تنوغ زیستی دفاع کرده و جان خود را در کف دست گداشته و با مرگ دست و پنجه نرم ‌می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خدایاری در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید در نزد خداوند عنوان کرد: حرف زدن از شهید و شهادت بسیار سخت بوده و شهید جایگاه والایی نزد خدا دارد.

وی افزود: شهیدان رفتند و راهرا به ما نشان دادند و ما وظیفه پیروی از خون و راه شهداست و باید جوابگوی خون آنان در فردای قیامت باشیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار