نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1393 - 7:40   |   کد مطلب: 14863
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، 19طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بیش از 26 میلیارد ریال در شهرستان ملایر بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با ایام الله دهه فجر 19 پروژه عمرانی  با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد.

* ساماندهی گلزار شهدای فیروز آباد

منصور ابراهیمی در افتتاح ساماندهی این سه گلزار عنوان کرد: شهرستان ملایر دارای 1158 مزار شهید و 124 گلزار شهدا بوده که 15 گلزار آن سازماندهی نشده است.

سرپرست بنیاد شهید ملایر با اشاره به اعتبارات این طرح‌ها عنوان کرد: برای ساماندهی هر یک از این گلزارهای شهدای 37 میلیون ریال اعتبار خرج شده است.

* افتتاح 11 مسکن مدد جویی در بخش سامن

علی کولیوند در آییم افتتاح ایم طرح عنوان کرد: استان همدان 71 واحد مسکن مددجویی ساخته شده است و در شهرستان ملایر 57 واحد مسکن ساخته شده است.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه‌ها عنوان کرد: برای ساخت 57 واحد مسکونی در شهرستان ملایر 17 میلیارد و 137 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر افزود: در بخش سامن ملایر 11 واحد مسکونی با مساحت 825 متر مربع و اعتبار بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال احداث شده است.

* افتتاح گازرسانی به روستای انوج

جهانگیر ملکی با اشاره به بودجه‌ این طرح ها عنوان کرد: گازرسانی به روستای انوچ از هفته دولت امسال کلنگ زنی شده و با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال تکمیل شده است.

* افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای آورزمان

علی مرتضی میرزایی در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: با توجه به تصادفات مهم رخ داده طی سالیان اخیر در محور ملایر-نهاوند این پایگاه افتتاح شد.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان امداد و نجات کشور از ملایر عنوان کرد:دربازدید رئیس سازمان امداد و نجات سابق کشور آقای کولیوند از هلال احمر ملایر بر ایجاد پایگاه امکداد و نجات جاده ای در این محور تاکید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر افزود: برای تجهیز این پایگاه هلال احمر استان همدان مبلغ یکصد میلیون ریال و هلال احمر ملایر مبلغ 50 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

 

* افتتاح واحد پرورش مرغ گوشت فرشید جعفری

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: افتتاح این واحد در راستای استقلال اقتصادی کشور و تحقق شعارهای کشور است.

وی با اشاره به سرمایه این طرح عنوان کرد: سرمایه گزار این طرح آقای فرشید جعفری است و بیش ازهفت میلیارد ریال برای این واحد تولیدی اعتبار هزینه کرده است.

* افتتاح تامین آب شرب روستای کریم آباد و آورزمان

رهام برخورداری در آیین افتتاح این دو طرح عنوان کرد: برای آب رسانی به روستای آورزمان بیش از 5 میلیارد ریال هزینه شده و بیش از دو کیلومتر لوله کشی انجام شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر با اشاره به اعتبار آبرسانی به روستای کریم آباد بیان کرد: برای تامین آب شرب روستای کریم آباد مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار