نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1393 - 7:37   |   کد مطلب: 14862
همزمان با ایام الله دهه فجر پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید نعمت الله تقی پور آورزمان ملایر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با ایام الله دهه فجر پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید نعمت الله تقی پور آورزمان ملایر افتتاح شد.

علی مرتضی میرزایی در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: با توجه به تصادفات مهم رخ داده طی سالیان اخیر در محور ملایر-نهاوند این پایگاه افتتاح شد.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان امداد و نجات کشور از ملایر عنوان کرد:دربازدید رئیس سازمان امداد و نجات سابق کشور آقای کولیوند از هلال احمر ملایر بر ایجاد پایگاه امکداد و نجات جاده ای در این محور تاکید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر افزود: محل این پایگاه به صورت اجاره‌ای بوده و اجاره آن توسط دهیاری آورزمان ملایر تاکین شده است.

وی از اختصاص یک دستگاخ امبولانس برای اسن پایگاه خبر داد و افزود: از سوی سازمان امداد و نجات کشور یک دستگاه آمبولانس جهت تجهیز پایگاه شهید تقی پور آورزمان اختصاص داده شده است.

میرزایی افزود: برای تجهیز این پایگاه هلال احمر استان همدان مبلغ یکصد میلیون ریال و هلال احمر ملایر مبلغ 50 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به نیاز به ساخت یک محل دائمی برای پایگاه شهید تقی پور آورزمان عنوان کرد: دو هزار متر رمین توسط پدر شهید تقی پور به هلال احمر ملایر برای احداث محل دائمی پایگاه امداد و نجات دائمی آورزمان اها شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گقت: در سال گذشته 115 فقره تصادف در ملایر توسط هلال احمر مدیریت شده است و 343 آسیب دیده به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار