نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1393 - 18:28   |   کد مطلب: 14854
سرپرست شبکه بهداشت ملایر گفت: در راستای طرح تحول سلامت در شهرستان ملایر و برای کم کردن هزینه مردم کلینیک تخصصی فخریه با ویزیت 3 هزار تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با ایام الله دهه فجر کلینیک تخصصی فخزیه ملایر با حضور مسئولین  راه اندازی شد.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ملایر در آیین افتتاح این مرکز اظهار کرد: در راستای طرح تحول سلامت در شهرستان ملایر و برای کم کردن هزینه مردم این کلینیک با ویزیت 3 هزار تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این مرکز تخصصی در حال حاضر هشت متخصص در رشته‌های ارتوپدی، اطفال، داخلی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان و عفونی فعالیت میکنند.

ترکاشوند از افزایش متحصصان این مرکز قبل از پایان سال خبر داد و افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام شده تعداد متخصصان این مرکز به 13 متخصص افزایش پیدا کرده و متخصصان زنان، عفونی و چشم پزشک به این مرکز اضافه می‌شود.

وی با اشاره به ویزیت اخذ شده از مردم بیان کرد: هر ویزیت در این مرکز 19300 تومان تمام شده که سه هزار تومان آن از مردم، هفت هزار توان از بیمه و 9300 تومان آن از منابع طرح تحول سب=لامت دریافت می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر افزود: از کل مبلغ 19300 تومان 15 هزار تومان آن به پزشک تعلق گرفته و 4300 تومان آن برای هزینه‌ها و پرسنل مرکز تخصصیی فخریه صرف می‌شود.

 وی با اشاره به اعتبارات این طرح عنوان کرد: برای بازسازی و تجهیز مرکز تخصصی فخریه مبلغ یک میلیارد ریال هزینه شده است .

ترکاشوند با اشاره بازسازی مرکز قلب مردان در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر عنوان کرد: مرکز قلب مردان بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در 16 تخت و با اعتبار سه میلیارد ریال بازسازی شد.

وی با اشاره به ساخت مرکز ccu جدید در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر عنوان کرد: باافتتاح مرکز دیالیز جدید این بیمارستان ccu  به مرکز دیالیز قدیم جا به جا شده و عملیات ساخت ccu  جدید بیمارستان امام حسین با 12 تخت به زودی آغاز خواهد شد و در نیمه اول سال 94 تحویل بیمارستان داده می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های طرح تحول سلامت در ملایر عنوان کرد: از آغاز طرح تحول سلامت در ملایر بیش 56 میلیارد ریال از محل طرح تحول سلامت در قسمت های مختلف سلامت و درمان در ملایر هزینه شده است.

انهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار