فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

18. بهمن 1393 - 15:41   |   کد مطلب: 14852
فرماندار ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
تحصیل و تهذیب مهمترین وظیفه جوانان برای حفظ انقلاب است
فرماندار ملایر گفت: : جوانان امروز نقش مهمی در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب دارند و تحصیل و تهذیب مهمترین وظیفه جوانان است.

مصطفی آزاد بخت در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جوانان امروز نقش مهمی در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب دارند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری عنوان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش جمله ای تمام کننده برای همه جوانان بوده که مقام معظم رهبری از جوانان خواسته است.

فرماندار ملایر افزود: جوانان ما با توجه خاص به تحصیل می توانند به تقویت علم و استقلال مملکت کمک کرده و با تهذیب خودسازی در برابر تمناهای داخلی داشته باشند.

وی تاکید کرد: جوانان باید با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و سعی کنند پاسدار خوبی برای انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

آزاد بخت با اشاره وظیفه کسانی که انقلاب کرده و نقشی در پیروزی انقلاب داشته اند بیان کرد: کسانی که از نیروهای انقلابی بوده و به پیروزی انقلاب اسلامی کمک کرده باید در دل جوانان نفوذ کرده و شخصیت خوبی در بین جوانان داشته باشند.

وی افزود: نیروهای پیشکسوت انقلاب باید با درک رفتاری جوانان تجارب خود را در اختیار جوانان قرار داده و این تجارب را به جوانان منتقل کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار