نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1393 - 10:05   |   کد مطلب: 14848
همایش تجلیل از گروه های تبلیغی برتر کشور در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش ملایری ها به نقل از  نافع، همایش تجلیل از گروه های تبلیغی برتر کشور با حضور دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور، استاندار قم، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم، آیت‌الله سیدابوالقاسم فقیهی از اساتید برجسته حوزه علمیه به همراه مسئولان گروه‌های تبلیغی فرهنگی سراسر کشور حضور داشتند. حجت‌الاسلام والمسملین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه 120 گروه مجوز تبلیغ دریافت کرده‌اند، گفت: هر گروهی در یک شهرستان و استان مجاز به فعالیت است و این استمرار در یک شهرستان برکت‌های بسیاری خواهد داشت که آینده مناسبی را به ما نوید می‌دهد. وی ادامه داد: قبل از اعزام مبلغان به مکان‌های مورد نیاز تبلیغ، این افراد گردهم آمده و امکانات مورد نیاز یک کار جمعی را ایجاد می‌کنند تا در امر تبلیغ مشکلی نداشته باشند و امروزه بخش قابل توجهی از طلاب در این ارتباط فعالیت دارند. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با بیان اینکه فرهنگ به لایه‌های مختلفی وابسته است، مطرح کرد: تهاجم فرهنگی از قاعده و نمادها تاثیرگذاری خود را شروع کرده و در نهایت این می‌شود که افراد پس از مدتی می‌فهمند نظام ارزشی جامعه تغییر کرده است. وی یادآور شد: در این شرایط سنگین که کار تبلیغ دین مشکل می‌شود خطراتی روحانیت، نهادهای فرهنگی و فعالان عرصه‌های دینی و فرهنگی را تهدید می‌کند که یکی از این تهدیدها جبرگرایی فرهنگی و ناامیدی است. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اینکه اقتدار نظام در حوزه‌های مختلف زیاده شده و خواهد شد، ابراز کرد: این ایام باید با نام شکرگزاری نام‌گذاری شود و در این روزها با آرمان‌های رهبری تجدید بیعت کنیم. وی وابستگی رژیم پهلوی به نظام سلطه را نقش‌آفرینی و کارکرد این رژیم‌ها در مناطق جغرافیایی دانست و افزود: ایران در آن دوران ژاندارمی منطقه را بر عهده داشت، اما به لطف خداوند مردی از خاندان پیامبر حرکتی کرد که تحلیل درستی را دشمن نتوانست نسبت به آن انجام دهد.

خاطرنشان می شود گروه تبلیغی سراج همدان حایز رتبه اول کشوری دربین گروه های فعال در کشور شد. این گروه تبلیغی با بیش از100 مبلغ فعال و فاضل ازسال 83 منشا فعالیتهای گسترده تبلیغ دینی در استان همدان بوده و میباشد.

تجلیل از گروه تبلیغی سراج همدان بدلیل کسب رتبه برتر کشوری
تجلیل از گروه تبلیغی سراج همدان بدلیل کسب رتبه برتر کشوری
تجلیل از گروه تبلیغی سراج همدان بدلیل کسب رتبه برتر کشوری
تجلیل از گروه تبلیغی سراج همدان بدلیل کسب رتبه برتر کشوری
تجلیل از گروه تبلیغی سراج همدان بدلیل کسب رتبه برتر کشوری

دیدگاه شما

آخرین اخبار