نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. بهمن 1393 - 14:41   |   کد مطلب: 14842
دو طرح خدماتی نمایشگاه دائمی بین المللی و پروژه شهرک تجاری کریم خان زند در ملایر کلنگ زنی شد.
ملایر صاحب نمایشگاه بین المللی دائمی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، دو طرح بزرگ خدماتی شهرداری ملایر امروز توسط مسئولان استانی و شهرستانی ملایر کلنگ زنی شد شد.

نمایشگاه دائمی بین المللی و پروژه شهرک تجاری کریم خان زند دو طرح خدماتی است که امروز کلنگ زنی شدند.

علی رضا رضایی در آیین کلنگ زنی نمایشگاه بین المللی اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 29 هزار متر مربع اجرا شده و در فاز اول آن پنج هزار متر مربع از آن اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه برآورد یکصد میلیارد ریال اعتبار شده است و در اجرای آن از سازه‌های سبک استفاده می‌شود.

شهردار ملایر با اشاره به مذاکره با سرمایه گزار خصوصی برای اجرای این طرح عنوان کرد: با یک سرمایه گزار وارد مذاکره برای اجرای این پروژه شده ایم ولی هنوز این سرمایه گزار نهایی نشده و این پروژه با فرض منابع داخلی آغاز می‌شود.

وی در آیین کلنگ زنی پروژه تجاری کریم خان عنوان کرد: این پروژه نیز در فضای 40 هزار متر مربع اجرا خواهد شد و در فاز اول آن 15 هزار متر مربع از آن اجرایی می‌شود.

رضایی با اشاره به اعتبار برآورد شده برای پروژه شهرک تجاری کریک خان زند افزود: برای احرای این پروژه 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت: در این پروژه فضاهای فروشگاه های پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی، ساختمان پزشکان، کلینیک های تخصصی، بازارهایی مخصوص اصناف، واحدهای تجاری، فروشگاه های مدرن، میادین میوه و تره بار، بازارهای فصلی و فضاهای خدماتی پیش بینی شده است.

شهردار ملایر با اشاره به مدت زمان اجرای پروژه این شهرک تجاری عنوان کرد: کارهای مقدماتی این پروژه انجام شده و پیش بینی می‌شود که اجرای آن سه سال طول بکشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار