نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. بهمن 1393 - 9:15   |   کد مطلب: 14805
حجت الاسلام بیات در گفت‌وگو با ملایری ها:
زنگ انقلاب در ملایر توسط سردار همدانی نواخته ‌می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: همزمان با لحظه ورود رهبر کبیر انقلاب تاسلامی ایران زنگ انقلاب در حوزه ملایر توسط سردار همدانی به صدا در می‌آید.
زنگ انقلاب در ملایر توسط سردار همدانی نواخته ‌می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر تمامیت کفر و دنیای استکبار مردم ایران را رهبری و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی اقتدار امروز ایران را ثمره خون شهدا دانست و عنوان کرد: اقتدار و قدرت ایران در منطقه و جهان ثمره خون شهدایی است که با رهبری امام خمینی(ره) جان خود را برای پیروزی بر ظلم و کفر فدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با اشاره به برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر در ملایر با نواختن زنگ انقلاب همزمان با لحظه  ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ساعت 9:33 دقیقه  آغاز می‌شود.

وی افزود: زنگ انقلاب در حوزه علمیه ملایر با حضورمردم، طلاب، روحانیون، مسئولان و بسیجیان در حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر به دست سردار همدانی نواخته می‌شود.

بیات به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: در لحظه ورود امام خمینی(ره) به کشور ایران همزمان در تمامی مدارس آموزش و پرورش ملایر، جوکار و سامن زنگ انقلاب به صدا در می‌آید.

وی با اشاره به محل‌های برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن ماه بیان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر شهر ملایر در شهرهای سامن،ازندریان،جوکار و زنگنه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر افزود: در روستاهای اسلام آباد، علی آباد، آورزمان، پیروز،منگاوی، کمری و حسین آباد ناظم هم در روز 22 بهمن ماه راهپیمایی برپا می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار