نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. بهمن 1393 - 15:27   |   کد مطلب: 14800
مهدی رضایی در گفت‌وگو با ملایری ها خبر داد؛
برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر با حضور پدر شهید احمدی روشن
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: یادواره 47 شهید والا مقام ورزشکار ملایر با حضور یک مداح کشوری و سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در 29 بهمن ماه برگزار می‌‎شود
 برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر با حضور پدر شهید احمدی روشن

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری ها در ملایر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در ملایر اظهار داشت: به منظور تبیین سیره و جایگاه شهدا و ایجاد الفت بین جوانان و امازادگان عشق یادواره شهدای ورزشکار ملایر برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره 47 شهید ورزشکار ملایر افزود: یادواره 47 شهید والا مقام ورزشکار ملایر با حضور یک مداح کشوری در 29 بهمن ماه برگزار می‌‎شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر برگزاری یادواره‎ها را کمترین کار در حق شهدا دانست و عنوان کرد: شهرستان ملایر اولین شهری در کشور است که شش سال پیاپی اقدام به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کرده است.

وی گفت: برای سخنرانی در مراسم یادواره 47 شهید ورزشکار ملایر از پدر شهید احمدی روشن دعوت شده است که در این مراسم سخنرانی کند و پدر این بزرگوار در این یادواره سخنرانی می‎کند.

رضایی افزود:شهرستان ملایر اولین شهری است که سالن‌های ورزشی را به نام و تمثال شهدا نام گذاری و منقش کرده و همه ساله در ایام مختلف سال برای هر شهید در سالن بنام وی مراسم یادبودی گرفته می‌شود.

وی از افتتاح حسینه ورزشکاران همزمان با برگزاری یادواره شهدا خبر داد و افزود: حسینیه ورزشکاران همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در محل ورزشگاه شهید تاجوک افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به آغاز به کار هئیت ورزشکاران همزمان با افتتاح حسینه عنوان کرد: هئیت  ورزشکاران با نام  هیئت معصومیه همزمان با افتتاح حسینیه ورزشکاران آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار