نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. بهمن 1393 - 16:10   |   کد مطلب: 14795
فرمانده سپاه ملایر گفت: همزمان با روز شهرستان در 21 بهمن ماه یادوراه 1100 شهید شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی رستمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد حساسیت‌های بقای انقلاب بیشتر شده و دستاوردهای انقلاب بیش‌تر خودش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به انقلاب‌های مختلف در سرتا سر نقاط جهان عنوان کرد: هر چه از عمر انقلاب‌ها در نقاط مختلف جهان می‌گذرد از اهداف انقلاب در اوایل انقلابشان فاصله می‌گیرند.

فرمانده سپاه ملایر افزود: اما انقلاب اسلامی ایران هر چه با اوایل این انقلاب پر برکت فاصله می‌گیرد چون ریشه در اعتقادات و اصول اسلام دارد هر روز نو تر و محکمتر می‌شود.

وی با اشاره به جریان‌های ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب برای زیر سوال بردن انقلاب بیان کرد: دست‌هایی در جریان است که قصد دارند نقش امام خمینی(ره) را در انقلاب نادیده گرفته و سهم رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را ناچیز بدانند.

رستمی تاکید کرد: نیروهای انقلابی و مومن باید نقش اصلی امام(ره) را در انقلاب هر چه بیش‌تر برای مردم تبیین کرده و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

وی گفت: نسل جوان باید از خدماتی که نسل گذشته وی انجام داده آگاه شده و تمامی اقداماتی که در انقلاب صورت گرفته را بداند.

فرمانده سپاه ملایر افزود: به پای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و افراد زیادی جان خود را برای حفظ انقلاب از دست داده اند و دست‌های پشت پرده سعی بر نادیده گرفتن این ها دارند.

*رسانه‌ها نقش مهمی در بصیرت افزایی مردم دارند

وی نقش رسانه‌ها را  در بصیرت افزایی مردم بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: جریان‌های رسانه ای غذب با تمام قدرت به دنبال این هستند که اثرات انقلاب را در جامعه کم جلوه نشام داده و انقلاب را دچار روزمرگی نشان می‌دهند.

رستمی افزود: وظیفه اصلی را رسانه‌ها بر عهده دارند که دستاوردهای مختلف انفلاب در زمینه‌های گوناگون به سمع و نظر مردم برسانند.

وی نقش ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را در حفظ انقلاب بسیار حیاتی برشمرد و عنوان کرد: نقش مقام معظم رهبری بر کسی پوشیده نبوده و اگر ایشان نبودند انقلاب اسلامی ایران نیز به سرنوشت دیگر انقلاب‌ها در جهان تبدیل می‌شد.

*برگزاری بیش از130 برنامه در دهه فجر توسط سپاه پاسداران

فرمانده سپاه ملایر با اشاره برنامه‎های سپاه پاسداران در دهه فجر عنوان کرد: در دهه فجر بیش از 130 برنامه مهم و محوری پیش بینی شده و در دهه فجر به اجرا در‌می‌آید.

وی با اشاره به مهم ترین برنامه‌ها این ناحیه در دهه فجر عنوان کرد:اعزام 800 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب،غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا، جلسه عمومی مجمع عالی بسیج، افتتاح دو پایگاه در شهرستان و رژه خودرویی و موتوری همزمان با ورود امام(ره) به کشور از مهم ترین برنامه های سپاه در دهه فجر است.

رستمی از برگزاری یادوراه هزار و صد شهید شهرستان ملایر در دهه فجر خبر داد و افزود: همزمان با روز شهرستان در 21 بهمن ماه یادوراه 1100 شهید شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

* ملایر اولین ناحیه کشور با جمع آوری بیش از هزار ماهواره

وی با اشاره به جمع آوری بیش 1000 ماهواره در سپاه ملایر  عنوان کرد: ناحیه ملایر به عنوان اولین ناحیه در کشور قرار گرفته که بیش از 1000 ماهواره جمع آوری کرده و به مردم دستگاه دیجیتال تحویل دهد.

فرمانده سپاه ملایر گقت: بسیاری از مردم نیز برای تحویل ماهواره ثبت نام کرده که به دلیل نداشتن دستگاه دیجیتال نتوانسته‌ایم ماهواره آنان را تحویل بگیریم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار