نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. بهمن 1393 - 22:01   |   کد مطلب: 14789
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: و این حرکت مجله شارلی ابدو ترویج نوعی آزادی اهانت است و این اهانت روزی گریابن مسببان آن را خواهد گرفت.
کارکنان مجله شارلی ابدو جنود شیطانند و این اهانت روزی گریبانشان را می‌گیرد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره سابقه استکبار و غرب در خاورمیانه اظهار کرد: استکبار جهانی با ایجاد تفرقه و از بین بردن توانایی‌های ملل مسلمانان و از همه مهم‌تر بهانه جویی برای دخالت در منطقت تا کنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی افزود: اینک عوارض خطرناک غرب به اروپا سرایت کرده و سردمداران استکبار حاضر به پذیرش مسئولیت اعمال تروریستی دست پرورده‌های خود نیستند و در حرکتی مزوارنه تروریسم را به عموم مسلمانان نسبت داده و گروه‌های تکفیری را نمادی از یک میلیارد مسلمان معرفی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: پس از 14 قرن از انوار پر فروغ و دل انگیز پیام آور بشارت‌های الهی وجود نازنین پیامبر اعظم(ص) یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن با حمایت سرمایه داران صهیونیست دست به اقدامی گستاخانه زده و هر روز با یک عنوان کینه خود را از اسلام و پیامبر(ص) نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اقدام موهن مجله شارلی ابدو عنوان کرد: خبرنگاران و اعضای نجات یافته مجله شارلی ابدو فرانسه در اولین شماره نشریه خود با محکوم کردن مسلمانان در این مجله، در صفحه اصلی این مجله کاریکاتور جدید از پیامبر اکرم(ص) دیده می‌شود.

بیات کارکنان مجله شارلی ابدو را جنود شیطان خواند و افزود: این مجله با این حرکت آب در هاون آمریکا و اسرائیل می‌ریزند  هدفی جز از بین بردن اخلاق، دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را ادامه می‌دهند.

وی گفت: خشونت افراط گرایی از حیطه آزادی بیان خارج است و این حرکت مجله شارلی ابدو ترویج نوعی آزادی اهانت است و این اهانت روزی گریابن مسببان آن را خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با ابراز انزجار از حرکت این مجله عنوان کرد: اکنون بهترین فرصت برای اتحاد مسلمین جهان و ذلت بیش از پیش آمریکا، اسرائیل و اعوانشان است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار