نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. دى 1393 - 21:44   |   کد مطلب: 14784
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع خیرین ازدواج به یک بنگاه اقتصادی تبدیل نشود چرا که اگر قرار باشد مجمع خیرین ازدواج به فکر درآمدزایی باشند از هدف اصلی که ازدواج آسان است دور می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، علی نعمت چهاردولی  بعد از ظهر امروز در نشست راه‌‌کارهای ازدواج آسان در فرمانداری شهرستان ملایر تشکیل مجمع خیرین ازدواج را در ملایر کار فرهنگی بزرگی دانست و اظهار داشت: ازدواج آسان دارای فاکتورهای مختلفی از جمله هزینه ازدواج، مسکن و اشتغال است و باید به تمامی آن‌ها توجه شود.

وی گفت: پس از صورت گرفت ازدواح باید به تحکیم آن توجه خاصی شود که اگر این استحکام در ازدواج نباشد ازدواج منجر به طلاق خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شو.رای اسلامی با اشاره هدف اصلی ازدواج عنوان کرد: همانگونه که در قرآن کریم اشاره شده است اصلی‌ترین هدف در ازدواج رسیدن به آرامش می‌باشد و اگر این آرامش نباشد ازدواج با شکست مواجه می‌شود.

وی افزود: با تشکیل مجمع خیرین ازوداج باید به بحث آرامش و استحکام در ازدواج‌ها نیز توجه خاصی صورت گیرد تا نتیجه این مجمع در جامعه بیشتر بروز کند.

چهاردولی با اشاره به  تشکیل مجمع خیرین توصیه کرد: این مجمع به یک بنگاه اقتصادی تبدیل نشود چرا که اگر قرار باشد مجمع خیرین ازدواج به فکر درآمدزایی باشد از هدف اصلی که ازدواج آسان است دور می‌شوند.

وی افزود: افرادی که در مجمع خیرین عضو می‌شوند دارای وقت، انگیزه، اطلاعات و تخصص باشند تا بتوانند ثمرات این مجمع را به بار بنشانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمامی ادارات  متعد شوند که از اعضای مجمع حمایت کنند تا اعضا دلگرم به انجام کار باشند.

وی به فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان تاکید و عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب زمینه را برای آموزش پیش از ازدواج و پایدار کردن ازدواج‌ها فراهم آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار