نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1393 - 21:38   |   کد مطلب: 14773
بخش همودیالیز بیمارستان امام حسین(ع) با 32 تخت به همت واقفین خیراندیش شادروانان'حاج محمود و حاج محمدقاسم معراجی فر' ملایر روز سه شنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در ملایر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا رییس مجمع خیرین سلامت ملایر روز سه شنبه در این آیین گفت: بخش همودیالیز بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به همت خیرین معراجی فر در زمینی به مساحت 650 مترمربع و با مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی همدان ساخته شد.

'عباس آذرهمایون' اظهار داشت: حدود 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این بخش در بیمارستان امام حسین(ع) هزینه شد که با تجهیز سایر دستگاه ها و امکانات این بخش، پاسخگوی نیاز بیماران در داخل و خارج از شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر، 60 بیمار دیالیزی در این شهرستان وجود دارد که روزانه این بخش با فعالیت در سه شیفت کاری می تواند به بیش از یکصد بیمار دیالیزی خدمات ارایه دهد.

وی بیان داشت: علاوه بر این، طبق اولویت سنجی و نیاز مردم، بخش سی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) نیز با هزینه واقف خیراندیش'حاج علی میرزایی' با 10 تخت فعال ساخته خواهد شد.

آذرهمایون افزود: تحولی که امروز در نظام سلامت رخ داده، بی نظیر و بی سابقه است که این امر مسوولیت خیرین را در ورود به عرصه بهداشت و درمان و سلامت مبرا نمی کند.

وی شناسایی نیازهای درمان، همیاری و مددکاری بیماران به خصوص صعب العلاج و معرفی و شناسایی خیرین را از اهداف مهم مجمع خیرین برشمرد و گفت: هم اکنون، اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) مشکل عمده حوزه درمان و مهمترین نیاز درمانی این شهرستان است که باید مسوولان و خیرین در این زمینه ورود پیدا کنند.

رییس مجمع خیرین سلامت ملایر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اورژانس و فوریت ها در این بیمارستان است و باتوجه به نیازهای مردم و توسعه سایر بخش های بیمارستان، می طلبد فضای دیگری برای ساخت اورژانس قرار گیرد.

آذرهمایون اظهار کرد: خیرین ملایری حضور بسیار موفقی را در ساخت و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) مانند تجهیز بخش داخلی زنان و مردان توسط خیر حاجیه خان مظاهری و احداث ای سی یو توسط برادران خیر سعیدپور داشته اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار