فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

28. دى 1393 - 4:26   |   کد مطلب: 14761
نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان این حرکات استکبار را یک فرصت برای انسجام و وحدت هر چه بیشتر دنیای اسلام استفاده کنند.
توهین به پیامبر اعظم(ص) برنامه ای هدفمند توسط استکبار می‌باشد

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با اشاره به هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در مجله شارلی ابدو اظهار کرد: این حرکات استکبار بدیهی و طبیعی بوده و  دنیای استکبار اولین بار نیست که از این کارها انجام می‌دهد.

وی گفت: مسلمانان باید عاقل باشند و در این گونه مسائل با بیداری برخورد کنند و از این حرکات استکبار را یک فرصت برای انسجام و وحدت هر چه بیشتر دنیای اسلام استفاده کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تکرار انجام این حرکت توسط استکبار را بسیار لوس خواند و افزود: حرکات و عملکرد دنیای اسلام باید به گونه‌ای باشد که آب در آسیاب دشمن نریزد و به نحوی عمل کنند که باعث سو استفاده دشمنان شود.

وی تاکید کرد: حرکات داعش و گروه‌های تکویری به مسلمانان مربوط نمی‌شود و اینگونه حرکات به هیچ وجه از مسلمانان واقعی سر نمیزند.

آریایی نژاد توهین به پیامبر اسلام (ص) را برنامه ای هدفمند توسط استکبار دانست و عنوان کرد: توهین به پیامبر اسلام(ص) و حرکات ضد اسلامی در غرب برنامه‌ای هدفمند می‌باشد و مستکبران با انسجام هرچه تمام این اهداف را دنبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: با این هتک حرمت‎ها باید کارشناسانه و دقیق برخورد کرد و نباید منتظر بود که پس از اینکه دنیای غرب این اقدامات را انجان داد سپس جواب آنان را داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید جلوتر از دنیای غرب و استکبار در برخورد با تهاجم فرهنگی حرکت کرد و اسلام ناب محمدی را هر چه بیشتر به جهانیان نمایاند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار