نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1393 - 15:26   |   کد مطلب: 14747
فرماندار ملایر گفت: ۱۳۲ پروژه در ایام دهه فجر با بودجه صد و پنجاه میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی آزاد بخت صبح امروز در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ملایردر محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی رخدادی کم نظیری است که دارای پیامدهای بسیار مهم و بی مانند است.

وی گفت: زمانی که دنیا به دو قطب شرق و غرب تبدیل شده بود و اسلام ناب محمدی به دلیل محدودیتهای ایجاد شده در دنیا بسیار کم رنگ شده بود امام خمینی(ره) بود که با تمسک به ائمه (علیه السلام) و اسلام علم مبارزه با شرق و غرب را برافراشت.

فرماندار ملایر افزود: امام خمینی(ره) با برافراشتن علم مبارزه با صهیونیسم و شرق و غرب هویت دینی و ملی ایرانیان را زنده کرد و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی انقلاب را دارای سه رکن اساسی اسلام، رهبری و مردم دانست و عنوان کرد: سه رکن مکتب رهایی اسلام به خصوص شیعه، رهبری ولایت فقیه و امام خمینی(ره) و مردم هرگز نباید فراموش شوند و این سه رکن عامل اصلی پیروزی انقلاب بوده اند.

آزادبخت افزود: تمام برنامه‌های استکبار از اول انقلاب تا اکنون مبارزه با این سه رکن بوده و حول محور مقابله با جمهوری اسلامی می‌چرخد و یک اصل اساسی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: به وجود آوردن گروه‌هایی با نام مسلمان نظیر داعش و النصره فقط برای بدنام کردم اسلام بوده و هدف اصلی ضربه زدن به اسلام ناب می باشد.

فرماندار ملایر گفت: هرگز نباید فراموش کرد که مردم به عنوان نیروهای مدافع اسلام و ولایت بالاترین بها را در شکل گیری انقلاب دادند و فرزندان و عزیزان خود را فدا کرده، در مقابل تمامی سختی‌ها، مشکلات، محاصره اقتصادی و بمباران ها ایستادگی کردند و برای پیروزی و سربلندی انقلاب خم به ابرو نیاورند.

وی تاکید کرد: این رشادت‌ها و اقدامات مردم نباید فراموش شود و با برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم یوم الله دهه فجر ارکان انقلاب را حفظ نمود.

آزادبخت وحدت را یکی از محورهای کاربردی در انقلاب دانست و عنوان کرد: اسلام از تندروی‌ها و کند روی‌ها بسیار ضربه خورده است و این تندروی و کند روی‌ها آسیب‌های زیادی به انقلاب هم زده است.

وی گفت: وحدت باید حول محور ولایت باشد چرا که اگر رهبری و ولایت در انقلاب اسلامی نبود معلوم نبود که کشور ایران هم دچار سرنوشتی مشابه کشورای همسایه شود.

فرماندار ملایر به گرامی‌داشت وحدت در جشن‌های انقلاب تاکید کرد و افزود: در این مقطع زمانی کشور به وحدت بیش‌تر از هر چیزی احتیاج دارد و باید در جشن‌های انقلاب به وحدت بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: 132 پروژه در ایام دهه فجر با بودجه صد و پنجاه میلیارد ریالی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار