نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1393 - 23:04   |   کد مطلب: 14720
رئیس دانشکده الهیات دانشکده دانشگاه امام صادق(ع) گفت: در سال ۸۸ دشمنان مردم سالاری دینی را هدف و نشانه قرار دادند.
دشمنان در فتنه ۸۸ مردم سالاری دینی را هدف قرار دادند

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی سعدی شامگاه امشب در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع ملایر که با حضور اقشار مردم برگزار شد، اظهار داشت: جدی‌ترین پیام 9دی مشاهده دست قدرت خداست که با توجه به تمام نقشه‌های دشمنان مردم بر این نقشه‌ها غلبه کردند. 

وی افزود: در سال 88 دشمنان مردم سالاری دینی را هدف و نشانه قرار داده و با تمامی برنامه‌ریزی‌هایی که انجام و کار انقلاب را تمام شده می‌دانستند، با اخلاص مردم، بصیرت رهبری و حضور خودجوش مردم در 9 دی مواجه شدند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شد. 

 رئیس دانشکده الهیات دانشکده دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به حوادث و فتنه سال 88 عنوان کرد: وقتی کسی در انتخابات شرکت می‌کند یعنی قواعد و قانون انتخابات و مملکت را پذیرفته و با آن آشنایی دارد. 

وی افزود: افرادی  پس از انتخابات سال 88 و شرکت پرشکوه 85 درصدی مردم که نشان دهنده پیروزی انقلاب اسلامی در پایه‌ای‌ترین مبنای انقلاب که همان مردم سالاری دینی بود با زیر سوال بردن انتخابات و بیان تقلب در آن قصد فشار بر نظام را داشتند. 

سعدی بیان کرد: این افراد با هدایت دشمن از خارج با کشاندن منازعات به داخل خیابان‌ها 200 روز آتش فتنه را در کشور روشن کردند. 

رئیس دانشکده الهیات دانشکده دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال 88 افزود: اگر کسی به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشد باید از مجاری قانونی حق خود را مطالبه کند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که به صورت رندومی آرای چند صندوق شمارش شود. 

وی تاکید کرد: دشمنان با هدایت این جریان نمی‌دانستند که نقطه‌ای را هدف گرفته‌اند که از نقاط قوت انقلاب بوده و مردم به پای پرچم و کشورشان خون‌های زیادی داده‌اند و برای حفظ آن به میدان می‌آیند. 

سعدی گفت: ولایت فقیه تمام قد در برابر دشمن ایستادگی کرد و از اسلامیت، جمهوریت نظام و رای مردم پاسداری کرد. 

وی بصیرت مقام معظم رهبری را از عوامل مهم پیروزی بر فتنه 88 دانست و عنوان کرد: بصیرت مقام معظم رهبری و ایستادگی ایشان در برابر فشارهای دشمن که سعی بر عوض کردن رای مردم داشتند از مهم‌ترین عوامل غلبه بر فتنه 88 بود. 

رئیس دانشکده الهیات دانشکده دانشگاه امام صادق(ع) باید از فتنه 88 عبرت گرفت و گفت: یکی از عبرت‌ها مهم فتنه 88 توبه خواص است، توبه دارای مراحلی بوده و نخستین مرحله آن اصلاح و برگشت به مسیر است. 

وی مرحله آخر توبه را بیان آن دانست و تاکید کرد: وحدت از مهم‌ترین پیامدهای 9 دی است و این وحدت محور می‌خواهد که محور اصلی وحدت در انقلاب مقام معظم رهبری است. 

انتها ییام/ گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار