نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1393 - 20:09   |   کد مطلب: 14719
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ملایر خبرداد؛
نام‌گذاری خیابانی در ملایر با نام 9 دی
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای ملایر گفت: برای قدردانی از حماسه مردم در 9 دی و لبیکی که مردم به ندای رهبری دادند، خیابان ضلع جنوبی میدان امام حسین(علیه السلام) در ملایر به نام 9 دی نام‌گذاری شد.

پیمان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها اظهار کرد: با توجه به اهمیت والای حماسه 9 دی در انقلاب اسلامی اظهار داشت: با شروع به کار دور چهارم شورای شهر ملایر و با توجه به بررسی‌های انجام شده و نبود یادمانی از حماسه نه دی پیشنهاد نام گذاری یکی از خیابان‌های ملایر به نام 9 دی در کمیسون فرهنگی شورای ملایر ارائه و در صحن شورا تصویب شد.

وی افزود: برای قدردانی از حماسه مردم در 9 دی و لبیکی که مردم به ندای رهبری داده و برای استحکام نظام و مشتی بر دهان دشمنان و فتنه گران و فریب خوردگان خیابان ضلع جنوبی میدان امام حسین(علیه السلام) در ملایر به نام 9 دی نام گذاری شد.

رئیس کمیسون فرهنگی شورای اسلامی شهر ملایر بیان کرد: این نام گذاری با توجه به شروع تظاهرات مردمی که در طی سال در ملایر از میدان امام حسین(علیه السلام) آغاز می‌شود نام گذاری و تابلو گزاری شد.

وی از نام گذاری میدانی در ملایر با نام سردار شهید صارمی خبر داد و افزود: به پاس قدردانی از زحمات سردار رشید اسلام شهید صارمی و زحماتی که برای انقلاب و کشور کشیده اند میدانی در ملایر به نام این بزرگوار نام گذاری شد.

رجبی گفت: با پیشنهاد در کمیسون و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر ملایر میدان انتهای خیابان سعدی که نزدیک به منزل این شهید بزرگوار بوده به نام سردار شهید صارمی نام گذاری شد.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما

آخرین اخبار