نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1393 - 20:03   |   کد مطلب: 14718
مسئول تربیت آموزش سپاه ملایر؛
9 دی نمود بارزی از عمل به هنگام ملت ایران است
مسئول تربیت و آموزش سپاه ملایر گفت: 9 دی نمود بارزی از عمل به هنگام ملت ایران در برابر نقشه دشمنان بود و در این روز مردم نشان دادند که حامی ولایت فقیه و دین خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام چراغی بعدازظهر امروز در نشست بصیرتی 9 دی اصناف و کارگران شهرستان ملایر در جهاد کشاورزی این شهر اظهار کرد: 9 دی نمود بارزی از عمل به هنگام ملت ایران در برابر نقشه دشمنان بود و در این روز مردم نشان دادند که حامی ولایت فقیه و دین خود هستند.

وی عمل به هنگام را از ارکان مهم بصیرت خواند و افزود: عمل به هنگام یکی از مهمترین ارکان بصیرت است اینکه انسان بداند در چه هنگام و در چه موقعی با ید کاری را انجام دهد و نتیجه خواهد داد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با اشاره به قیام امام حسین(علیه السلام) و شهادت یاران ایشان عنوان کرد: بعد از شهادت امام حسین (علیه السلام) و یارانش قیان‌های متعددی بر ضد حکومت بنی امیه صورت گرفت مانند قیام سلیمان و مختار ولی اینان عمل به هنگام نداشته و شهدای کربلا از 72 نفر فراتر نرفت.

وی شناخت نیاز را یکی دیگر از ارکان بصیرت معرفی و بیان کرد: نیاز روز باید شناخته شود و اینکه اکنون مملکت به چیزی نیاز دارد، اولویت نیازها در جامعه چه هسستند و اولویت در بخث خانواده ها چه هستند همگی با شناخت نیاز زمان و بصیرت صورت می‌گردد.

چراغی افزود: امام خمینی (ره) در ابتدای نقلاب با توجه به شناخت نیاز کشور و بصیرتی که داشتند در کنار ارتش دستور تشکیل  سپاه و بسیج را دادند زیرا امام می‌دانست انقلاب در خطر است و نیاز زمان را به خوبی درک می‌کرد.

وی گفت : اولویت های نظام در تمام زمینه‌هاا باید شناخته شود و اولیوت بندی شود در حال حاضر اولویت اول نظام حفظ ارزش‌ها و مواضع سیاسی امام خمینی(ره) باید باشد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر گفت: شناخت دوست و دشمن یکی دیگر از ارکان بصیرت است، اینکه دانست تا چه حد به ما نزدیک است و محل استقرار دشمن در کجا قرار دارد و تفاوت دوست و دشمن چیست مهمترین مبحث ها در این شناخت است.

وی تاکید کرد: دشمن تا خانه‌های همه نفوذ پیدا کرده است و با استفاده از ابزارهای موجود نظیر ماهواره، اینترنت و موبایل در جنگ نرم با ایران است و باید با بصیرت هرچه بیش‌تر به مقابله با دشمن رفت.

چراغی تاکید کرد: یکی دیگر از دشمنان روز که با لباس دین و تشیع به خانه‌ها نفوذ پیدا کرده است فرقه شیرازی است که با استفاده از 18 شبکه ماهواره ای نظیر فدک، امام حسین، کربلا و غیره به ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان می‌پردازد.

وی شناخت ابزار مبارزه با دشمن را یکی دیگر از ارکان بصیرت خواند و بیان کرد: همه باید بصیر بوده و نگذارند که دشمن با استفاده از ابزارهایی که در حال حاضر استفاده می‌کند بین مسلمانان ایجاد تفرقه وباعث تغییر تفکر در جوانان شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار