نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1393 - 21:27   |   کد مطلب: 14714
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: فساد، اعتیاد و خشونت از جمله تهدیدهایی است که بالا رفتن سن ازدواج در جامعه به همراه می‌آورد و باید با استفاده از آموزش عمومی این فرهنگ غلط از جامعه بیرون رود.
بالا رفتن سن ازدواج و تک فرزندی یکی از دغدغه های مهم جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محمد قاسم عبدلی بعد از ظهر امروز در کارگروه امنیت غذایی شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به روند اجرایی طرح تحول سلامت اظهار کرد: طرح تحول سلامت طرح کارآمد و پاسخگو به نیازهای مردم بوده و شروع این طرح تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد.

وی گفت: کمبود منابع مالی و امکانات از دغدغه‌های مهم حوزه سلامت و درمان بود که با اجرای طرح تحول سلامت در کشور این دغدغه‌ها بر طرف شده است و اکنون در این طرح باید به سمت ارتقا کیفیت درمان حرکت کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر افزود: یکی از راه‌های ارتقا کیفیت درمان ارائه خدمات در کمترین فاصله زمانی و مکانی است که در دنیا یکی از ملاک‌های ارائه خدمات به مردم است.

وی  به مدیریت زمان در حوزه درمان تاکید کرد و گفت: زمانی که مردم صرف درمان می کنند باید مدیریت شده و از این زمان تا حد امکان کاسته شود که مستلزم داشتن مدیریت زمان است.

عبدلی نارضایتی مردم در حوزه سلامت را تا حدی طبیعی دانست و بیان کرد: این حوزه چون با دردهای مردم در ارتباط است قدری نارضایتی مردم طبیعی است اما کلیت خدمات درمانی به حد مطلوب باید یرسد.

وی یکی از خواسته های مردم از اوایل انقلاب رفع مشکلات حوزه درمانی خواند و عنوان کرد: هنگامی مردم مکتوب و لسانی از مسئولین در حوزه درمان تشکر کنند نشان دهند این امر است که رضایت مردم در این زمینه حاصل شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به طرح افزایش نرخ باروری و دستورالعمل مقام معظم رهبری عنوان کرد: اطلاع رسانی به مردم و معرفی ایعاد مختلف این طرح از وظایف مهم رسانه‌هاست و رسانه‌ها هر چه بیش‌تر به این امر اختصاص دهند.

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی درباره این طرح تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها و بیان تهدیدهای کاهش جمعیت یکی از نیازهای مهم جامعه  است.

عبدلی گفت: تک فرزندی و بالا رفتن سن ازدواج از تهدیدهایی است که امروزه جامعه با آن مواجه است و همه دستگاه‌ها باید به برگزاری امر ازدواج آسان کمک کنند.

وی تاکید کرد: فساد، اعتیاد و خشونت از جمله تهدیدهایی است که بالا رفتن سن ازدواج در جامعه به همراه می‌آورد و باید با استفاده از آموزش عمومی این فرهنگ غلط از جامعه بیرون رود.

 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر اظهار کرد: جمعیت جوان در کشور اقتصاد را پویا، امنیت را ارتقا و کشور را با رشد به همراه دارد و اگر نرخ باروری در کشور پایین باشد در آینده با جمعیت پیر رو به رو و مسن روبه‌رو می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار